زنجان؛

مراسم تجلیل از اساتید برتر حوزه علمیه بانوان

به مناسبت هفته ی گرامیداشت معلم از اساتید برتر حوزه های علمیه استان زنجان تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نماینده ی ولی فقیه در این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت امام موسی کاظم علیه السلام ،از مدیریت حوزه های علمیه خواهران تقدیر و تشکر کرد.

نماینده ی ولی فقیه با اشاره به این که 5 آیه اول که بر پیامبر نازل شده است نشان از متفاوت بودن این دین دارد گفت:پیام این آیات بوی جاودانگی می دهد.

امام جمعه زنجان در ادامه گفت:وقتی جامعه ی بشری به مرحله ی رشد رسید بحث رحمت اللعالمین بودن پیامبر مطرح شد و چتر فراگیر برای 7 میلیارد جمعیت با برنامه های فرهنگی باز شد.

نماینده ی ولی فقیه در زنجان با بیان این که مطالبات رهبری از حوزه های علمیه این است که حوزه های علمیه باید انقلابی باشند و انقلابی بمانند گفت: دشمنان در صددند که حوزه های علمیه را از دخالت در زمینه های سیاسی بازدارند.

رئیس مرکز حوزه ی خواهران با اشاره به این که در فرایند آموزش عواملی نظیر استاد،طلبه،متون درسی،مدیریت،امکانات و عوامل انسانی دخیل است،بر نقش مهم  استاد در این فرایند تاکید کرد.

حجت الاسلام بیات گفت:ما باید شرایطی را فراهم کنیم که طلبه بتواند کارهای اصلی را انجام دهد و نقش استاد فقط ایجاد بینش باشد.

وی در ادامه افزود:بر ضرورت تربیت افراد متخصص برای تدریس در حوزه های علمیه تاکید کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه این بزرگداشت اظهار کرد:وجود نازنین پیامبر مهربانی ها که خاتم پیامبران بوده است بزرگترین و برترین معلم و الگوی انسان بوده است.

وی در ادامه گفت:اندیشه های آیت الله مطهری بینشی عمیق بوده است که فراتر از 100 سال روشن کرده است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: حوزه ، علمیه ، تجلیل ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.