مدیر پروژه‌ی قرارگاه خاتم درکرمان گفت: پل‌سازی با شیوه‌ی سگمنتال، مخصوص داخل شهر است؛ چراکه تمام آیتم‌های زیبایی از جمله منظر و خط آسمان مد نظر قرار می‌گیرد.

پل سازی در کرمان با آیتم های زیبایی سنجی همراه بودهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام شهرداری کرمان، موسی نجفی تصریح کرد: هزینه‌ی خواب دستگاه‌های ما در تقاطع هوانیروز (شهدای خلبان) از هزینه‌ی تملک‌های این محدوده بیش‌تر شده است.

وی با بیان این‌که شورای اسلامی شهر کرمان یا باید مجوز ادامه‌ی کار در بقیه‌ی پروژ‌ه‌ها را ارایه کند و یا مجوز خروج دستگاه‌های ما از کرمان را بدهد، بیان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر به‌دلیل هزینه‌ای که خواب دستگاه‌های ما در پی دارند و شهرداری کرمان باید این هزینه را پرداخت کند، در آینده باید به اداره‌کل بازرسی پاسخ‌گو باشند

نجفی تاکید کرد: علاوه بر مشکلات ارایه شده، در کرمان سطح آب‌های زیرزمینی بالاست؛ بنابراین، حفاری‌ها مشکلات زیادی به‌هم‌راه دارد.

وی افزود: در اجرای روگذر نیازی به مسدود کردن مسیرها نیست و با انحراف ترافیک مشکل عبور و مرور خودروها حل می‌شود، اما در زیرگذر مجبوریم مثل میدان آزادی تمام مسیرها را مسدود کنیم
.

نجفی ادامه داد: مدت اجرای پروژه‌ی به‌صورت روگذر نسبت به زیرگذر، به نصف می‌رسد؛ ضمن این‌که ساخت پل با روش سگمنتال، به زیبایی شهر نیز کمک می‌کند
.

وی با بیان این‌که در روگذر فقط 64 شمع باید اجرا شود، گفت
: تعداد شمعی که باید در زیرگذر اجرا شود، به 400 شمع می‌رسد؛ ضمن این‌که معارضان ملکی در زیرگذر بسیار بیش‌تر از روگذر است و همه‌ی این موارد هزینه‌ی اجرای طرح به‌صورت زیرگذر را افزایش می‌دهد



مقررشده قرارگاه سازندگی خاتم تجهیز کارگاه پروژه‌ی تقاطع سمیه را آغاز کند و تا هفته‌ی آینده نحوه‌ی ساخت این تقاطع به شکل زیرگذر و یا روگذر، مورد بررسی بیش‌‌تر قرار گیرد.

 نجفی مدیر پروژه‌ی قرارگاه خاتم در کرمان خواستار تعیین تکلیف بقیه‌ی پروژه‌های این قرارگاه در کرمان شد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.