با وجود گذشت چند روز از پیروزی نفت تهران مقابل پرسپولیس و درخشش بیرانوند، چند هوادار استقلال به حاشیه سازی برای این دروازه بان ادامه دادند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  با وجود گذشت چند روز از شکست پرسپولیس مقابل نفت تهران، در نخستین تمرین زردپوشان پایتخت پس از این دیدار برخی هواداران استقلال در ورزشگاه نفت تهرانسر حاضر شده و برای علی رضا بیرانوند به دلیل نشان دادن عدد 6 مشکلاتی را به وجود آوردند.

دروازه بان نفت با وجود علاقه خاصی که به پرسپولیس دارد، در دیدار هفته گذشته مقابل این تیم به هیچ عنوان کم فروشی نکرد و با درخشش خود یکی از عوامل برتری شاگردان منصوریان بود. همین عملکرد خوب بیرانوند در بازی با پرسپولیس یکی از دلایل اصلی بازگشت استقلال به صدر جدول محسوب می شود. با این حال چند هوادار آبی پوشان پایتخت با حضور در تمرین نفتی ها مشکلاتی را برای دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان ایجاد کردند که با پادرمیانی بازیکنان و اعضای کادرفنی نفت به پایان رسید.

رحیم ایرانیان سرپرست تیم فوتبال نفت تهران درباره مزاحمت هواداران استقلال برای بیرانوند، گفت: پس از حضور چند هوادار استقلال در تمرین دیروز نفت، جر و بحثی بین آن ها و بیرانوند شکل گرفت  اما هیچ یک از طرفین به هم فحاشی نکردند. یقین بدانید با حضور کادرفنی و بازیکنان نفت، هیچ فردی اجازه نداشت که به دروازه بان ما فحاشی کند و اگر این امر اتفاق می افتاد به طور حتم با واکنش جدی ما مواجه می شد. 

وی افزود: این جرو بحث نیز پس از چند دقیقه با پادرمیانی بازیکنان و منصوریان به پایان رسید و هواداران استقلال ورزشگاه تهرانسر را ترک کردند.

از طرفی علی چینی مربی نفت که سابقه سال ها بازی برای استقلال را دارد، با تائید حاشیه تمرین دیروز زردپوسان پایتخت گفت: در ابتدا باید بگویم هیچ یک از  هواداران استقلال برای حفظ حرمت منصوریان و دیگر استقلالی های تیم نفت،  اجازه فحاشی در تمرین ما به بیرانوند را به خود نمی دهند. اتفاق دیروز نیز یک بحث کوچک بود که بلافاصله با تذکر کادرفنی و دخالت سایر بازیکنان نفت به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار