برگزاری سومین جشنواره روابط عمومی های برتر در استان فارس برگزار می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئیس انجمن روابط عمومی فارس گفت :هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد رقابت سالم بین روابط عمومی های استان در راستای ارتقاء مستمر سطح کیفی فعالیت ها، ایجاد انگیزه بیشتر بین فعالان حوزه روابط عمومی و ارائه الگوهای مناسب برای الگو برداری سایر روابط عمومی ها است .
مسعود عطائی نژاد با بیان این که روابط عمومی به عنوان یک عملکرد مدیریتی نقش موثری در فعالیت هر سازمان بر عهده دارد ادامه داد: برای این که در هر سازمان برنامه ها تحقق پیدا کند روابط عمومی در درون و بیرون سازمان زمینه تحقق این برنامه ها را ایجاد می کند و باید تلاش کرد بر سطح کیفی خدمات روابط عمومی اضافه کرد.
وی افزود: برگزاری جشنواره در دو بخش انتشارات و فضای مجازی است که آثاری از جمله نشریه درون سازمانی، ویژه نامه، بروشور، کاتالوگ، پوستر و تبلیغات محیطی در حوزه انتشارات و فعالیت پایگاه و سایت اطلاع رسانی روابط عمومی ها در فضای الکترونیک از لحاظ شاخص های گرافیکی و محتوایی مورد ارزیابی قرار می گیرد .  
رئیس انجمن روابط عمومی فارس تصریح کرد: مدیران و کارشناسان علاقه مند برای شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به سایت www.farspr.org آثار خود را تا 20 اردیبهشت به نشانی شیراز خیابان ستارخان نبش کوچه 15 واحد روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی فارس ارسال کنند .
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار