آبادان؛

کسب رتبه برتر قرآنی توسط دانش آموزان رامشیری

41 رتبه برتر قرآنی توسط دانش آموزان رامشیری کسب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ رئیس اداره آموزش و پرورش رامشیرگفت: کسب رتبه‌های متعدد قرآنی که پیشانی فعالیت‌های این اداره به شمار می‌رود از دستاوردهای آموزش و پرورش رامشیر است.

عساکره افزود: یکی از مشکلات تحصیلی شهرستان رامشیر آمار بالای تکرار پایه و مردودی در مقطع ابتدایی بود که دلیل آن اختلالات یادگیری در خواندن و نوشتن و ریاضیات بود که توجهی به این معضل نمی‌شد.

وی گفت: والدین تصور می‌کنند این دسته از دانش‌آموزان استثنایی هستند در حالی که اینگونه نیست و با برگزاری یک دوره یک‌ماهه می‌توان آنها را درمان کرد که در این رابطه 85 دانش‌آموز درمان شدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش رامشیر افزود: برای نخستین بار مجوز راه‌اندازی پژوهش‌سرا را دریافت کردیم، جذب اعتبار صورت گرفت و حکم انتصاب مدیر آن نیز صادر شده است.

عساکره با بیان اینکه جذب بازماندگان از تحصیل از موارد مورد تأکید وزارت‌خانه است، گفت: 90 درصد از بازماندگان از تحصیل را جذب کرده و در این رابطه جزو مناطق موفق بوده‌ایم.

وی  از هوشمندسازی 30 کلاس درس در این شهرستان خبر داد و افزود: سال گذشته 25 کلاس را هوشمندسازی کردیم و امسال نیز تاکنون پنج کلاس به این تعداد اضافه شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش رامشیر از اعطای 150 مورد تسهیلات بانکی و همچنین واگذاری تسهیلات به دبیران و بیماران صعب‌العلاج خبر داد و گفت: در بخش تعهدات اشتغال‌زایی جذب 120 درصدی داشتیم و فراتر از تعهدات خود عمل کردیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، قرآن ، رتبه ، دانش آموز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.