مدیرعامل شرکت LS کره جنوبی در بازدید از مجتمع کشت و صنعت فدک زرندیه بر گسترش همکاری های دوجانبه تاکید کرد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، مدیر عامل مجتمع کشت و صنعت فدک زرندیه گفت : در جریان این بازدید مقرر شد که ساخت خط مونتاژ و تولید تراکتور در ایران تحت لیسانس LS کره جنوبی آغاز شود.

شریفی افزود: به منظور انجام امور مربوط به احداث این کارخانه ، پروتکلی بین دو کشور ایران و کره جنوبی در تهران به امضاء می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر واردکننده تراکتور از شرکت LS کره جنوبی به کشور هستیم، اضافه کرد: این کارخانه ظرف دو سال آینده با سرمایه‌گذاری کره جنوبی در زرندیه به بهره‌برداری خواهد رسیدو با تولید این نوع تراکتور در داخل کشور موجبات اشتغال برای ۵۰۰ نفر فراهم خواهد .

شریفی با اشاره به اینکه این کارخانه با ظرفیت تولید 15 هزار تراکتور در فاز اول به بهره‌برداری خواهد رسید، تصریح کرد: این تولیدات علاوه بر تامین نیاز کشور به کشورهای خاورمیانه نیز صادر خواهد شد.

وون لی مدیر عامل شرکت LS کره جنوبی در خصوص سرمایه گذاری در زندیه گفت : لغو تحریم‌ها علیه ایران توسط آمریکا فرصتی برای تقویت روابط ایران با کشورهایی شد که مصمم به سرمایه‌گذاری در این کشور هستند
وی با بیان اینکه نگاه ویژه ای به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی داریم ، افزود : پتانسیل افزایش سرمایه گذاری با ایران را در این سفر بررسی می کنیم.

وی اضافه کرد: این منطقه به دلیل نزدیک بودن به کشاورزها منطقه ای بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی است.
مدیرعامل شرکت LS کره جنوبی به بیان اینکه هدف ما داخلی کردن تولید در ایران است ، گفت : اولویت ما کیفیت محصولات تولیدی با قیمت مناسب و رقابتی است.

وون لی خواستار سفر مقامات تجاری و مسئولان دو کشور برای تقویت مناسبات بین ایران و کره جنوبی شد.
این شرکت با پنج میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی و 250 میلیون دلار سرمایه گذاری ارزی ساخته می شود.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، صنعت ، کره جنوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.