معلم سرچشمه و هدایت‌گر نسل آینده در جوامع مختلف است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ همزمان با سالروز شهادت فیلسوف فرزانه، استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم و به منظور تجلیل از نقش و جایگاه ویژه معلمان، رییس سازمان جهادکشاورزی استان یزد و هیئت همراه ضمن بازدید از  دبیرستان دخترانه شاهد افشار ، با مسئولان این مدرسه دیدار و گفت و گو كردند.
سید جمال سجادی پورگفت: معلم سرچشمه و منشأ پیشرفت و هدایت‌گر نسل آینده ‌ساز در جوامع مختلف است که راه را به‌سوی فردای روشن و آرمانی هموار می‌کند و برای این کار از جان‌ مایه می‌گذارد

وی با بیان اینکه هر کدام از ما به هر مقامی رسیده ایم همه ما روزی دانش آموز بوده ایم و باید قدردان زحمات معلمان خود باشیم، اضافه کرد: معلمان قشر عظیم و تأثیرگذاری از اجتماع بشری هستند که همه اقشار مدیون تلاش‌‎ها و نقش برجسته آنان هستند.

همچنین رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با تقدیر از تلاش‌های فرهنگیان، گفت: معلّم راهی را آغاز می‌کند که پایانش به‌ روشنی و بزرگی می‌رسد و در این راه همه سختی‌ها و مشکلات را به جان می‌خرد تا باعث رشد درخت دانش شود و میوه‌ای شیرین به جامعه هدیه کند.

لازم به ذکر است رییس سازمان جهادکشاورزی استان و هیئت همراه با حضور در سر کلاس های درس و اهدای لوح تقدیر از تمامی معلمان این مرکز تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار