علی وزینی مدیر سایت سینمایی سینمافا و خبرنگار فعال حوزه فرهنگ و هنر صبح امروز در زادگاهش همدان آرام گرفت.

علی وزینی در زادگاهش آرام گرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ وزینی امروز صبح به دلیل سال ها رنج از بیماری کبد در سن 27 سالگی در جمع پرشور اهالی فرهنگ و هنر و مسئولان  استان همدان تشییع و به خاک سپرده شد.

این مرحوم عرصه رسانه و هنر که مدت زیادی در حوزه  و فرهنگ و رسانه های محلی فعالیت داشت  در دوره‌های مختلف برگزاری جشنواره فیلم و تئاتر کودک و نوجوان شخصیت  قابل توجه ای داشته و در کشور چهره شناخته شده ای بود.

مراسم تشییع پیکر علی وزینی خبرنگار ۲۷ ساله همدانی و مدیر سایت سینمافا با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی صبح امروز از مقابل مسجد قبا در کوی استادان همدان انجام شد.

در مراسم تشییع پیکر علی وزینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، چندنفر از اعضای شورای شهر همدان و خبرنگاران و جامعه هنری استان همدان حضور داشتند.

مراسم ترحیم این هنرمند جوان همدانی عصر امروز سه شنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در مسجد مهدیه همدان برگزار خواهد شد. معاون سینمایی وزیر ارشاد نیز درگذشت این هنرمند را تسلیت گفته است.

علی وزینی که مدیریت سایت سینمافا را نیز برعهده داشت، پیش از این در یکی از مصاحبه های خود با خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان نگرانی خود را درباره اوضاع  سینمای ایران ابراز کرده بود.

گفتنی است؛ نماز بر پیکر مرحوم علی وزینی در باغ بهشت همدان و به امامت آیت الله محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان اقامه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.