فعالیت های تجاری و صادرات كالا از مرز بین المللی مهران پس از سه روز با رایزنی معاون هماهنگی امور اقتصادری استاندار ایلام و استاندار واسط عراق از سر گرفته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در حاشیه دیدار با استاندار واسط عراق در مرز مهران اعلام کرد: در خاك عراق بنابر تصمیمات جدید شورای محلی استان واسط جهت مدیریت ورود و خروج، توقف سه روزه ایی در ورود كامیون ها به محوطه تخلیه و بارگیری مرز مهران ایجاد شده بود.

حشمت اله عسگری اضافه کرد: در دیدار امروز با استاندار واسط مقرر شد از امروز كامیون های عراقی برای بارگیری به مرز مهران وارد شوند تا فعالیت تجاری و صادرات كالاهای ایرانی از این مرز به كشور عراق از سر گرفته شود.

وی افزود: 300 كامیون عراقی برای بارگیری كالاهای صادراتی ایرانی اینك وارد محوطه تخلیه و بارگیری گمرك مرز مهران شدند و كار صادرات در این مرز بین المللی پس از سه روز از سر گرفته شد.
معاون استاندار ایلام اظهار كرد: از مسئولان عراقی خواسته ایم 2 تا سه روز قبل از اینكه تصمیم به تعطیلی مرز بگیرند، به ما خبر بدهند تا دیگر شاهد چنین مشكلاتی در مرز و انباشت خودروهای حامل كالاهای صادراتی در این مرز نباشیم.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/.
برچسب ها: ایلام ، مرز مهران ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.