نماینده ولی‌فقیه در استان دردیدار با امیر رضا خادم معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: فضای ورزشی استان قزوین به مسائل باندی و سیاسی و نفوذ قدرت‌مدارانه و قدرت‌طلبانه آلوده نشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تاکید کرد: استان قزوین در ورزش‌های بسیاری از جمله کشتی، تیر اندازی و سایر رشته‌ها جایگاه خوبی دارد و از پیشینه درخشانی برخوردار است.
تاکید بر دوری ورزش از مسائل باندی و سیاسی
امام جمعه قزوین گفت: اگر به‌جای مدد از ائمه اطهار (ع) از برخی افراد قدرت‌طلب مدد بخواهیم، ورزش لطمه خورده و اعتماد جامعه قزوین نسبت به مدیریت کلان ورزش به بدبینی و بی‌اعتمادی تغییر پیدا می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه جوانمردی میوه ورزش است گفت: اگر جای جوانمردی چیزهای دیگر بنشیند، همه چیز ضایع می‌شود.

امام‌جمعه قزوین تأکید کرد: با توجه به زندگی ماشینی و آسیب‌رسان باید فضای سالمی را فراهم کنیم که بانوان استان قزوین بیشتر در ورزش فعال شوند و همه جوانان از این فضای سالم روحیه، نشاط و سلامتی بگیرند.
تاکید بر دوری ورزش از مسائل باندی و سیاسی
امیر رضا خادم هم در این دیدار با بیان این‌که مردم قزوین، مردمی متدین و مذهبی هستند و حمایت شما از ورزش، به‌ویژه ورزش بانوان برای حفظ سلامت مردم این استان نقش مؤثری خواهد داشت، گفت: حمایت از بانوان به دلیل این‌که مانند آقایان فعالیت اجتماعی کمتری دارند ضروری‌تر است.
انتهای پیام/

برچسب ها: ورزش ، مسائل ، باندی ، سیاسی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار