مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته باید 150 ایستگاه دوچرخه در سطح شهر مشهد احداث شود که تاکنون 123 ایستگاه در حال بهره‌برداری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسانرضوی ،مهدی امامی میبدی افزود: تا انتهای سال جاری 15 ایستگاه دیگر دوچرخه احداث خواهد شد که 5 ایستگاه از این تعداد جانمایی شده است.

وی گفت: این 5 ایستگاه در میدان نمایشگاه، بولوار شهید منتظری- سراه بعثت، تقاطع بولوار امامت و آموزگار، بولوار وکیل‌آباد- ابتدای بولوار لادن و بولوار وکیل‌آباد - ابتدای بولوار دانش‌آموز احداث خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: همچنین 10 ایستگاه دیگر در حال تکمیل سازه و شبکه برق‌رسانی است.
امامی میبدی با بیان اینکه در اکثر ایستگاه‌های دوچرخه مشهد شهروندان می‌توانند از طریق من کارت هزینه استفاده از دوچرخه را پرداخت کنند، گفت: از ابتدای ایجاد ایستگاه‌های دوچرخه استقبال شهروندان در خصوص استفاده از دوچرخه برای تردد در شهر افزایش پیدا کرده است به گونه‌ای که در برخی از ایستگاه‌ها خصوصا ایستگاه‌های هسته مرکزی شهر روزانه 40 تراکنش من کارت انجام شده است.

وی در خصوص هزینه استفاده از دوچرخه‌ها بیان کرد: استفاده از دوچرخه‌ها ساعت اول رایگان و بعد از آن ساعتی 100 تومان است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: شهروندان با در دست داشتن مدارک شخصی خود می‌توانند به ایستگاه‌های دوچرخه مراجعه و به صورت رایگان ثبت نام کنند.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.