اهواز؛

طوفان و تگرگ با خسارت ۲۱۰۰ میلیارد ریالی

تگرگ و طوفان اسفند سال گذشته 2 هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال خسارت زد که 1 هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال مربوط به محصولات زراعی بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: با توجه به پیگیری هایی که در وزارت کشور به ویژه در سازمان مدیریت بحران تمام خسارت های وارده به بخش های مختلف برآورد شد.

احمد سیاحی افزود: برای جبران خسارت های وارده نیازمند اهتمام ملی هستیم و می طلبد پیگیری های اساسی و جدی داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان تصریح کرد: تگرگ و طوفان اسفند سال گذشته دو  هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال خسارت به محصولات کشاورزی وارد کرد که یک هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال آن مربوط به محصولات زراعی به مساحت ۱۱۴ هزار هکتار و ۳۱۵ تن است.

سیاحی اذعان داشت: در بخش راه ها 3 هزار کیلومتر خسارت داشتیم که به 1 هزار و ۵۵۴ ابنیه 1 هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال خسارت وارد شد.

وی بیان کرد: به ۷۱ واحد ساختمان عمومی و دولتی ۸۰ میلیارد ریال خسارت وارد شد و 2 هزار و ۵۸۲ واحد مسکن مهر و روستایی نیز ۲۳۰ میلیارد ریال خسارت دیدند.

احمد سیاحی گفت: در سیلاب اخیر به ۴۱۱ هکتار و ۵۵۳ هزار تن از محصولات زراعی 7 هزار و ۸۰ میلیارد ریال خسارت وارد شد و میزان خسارت محصولات باغی 1 هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال بود و به 2 هزار و ۷۸۰ راس طیور 4 هزار و 4 میلیارد ریال خسارت دیدند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.