فدراسيون جهانی تكواندو، رنكينگ ورزشكاران پاراتكواندو را در ماه «مه» 2016 اعلام كرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بر اساس رنكینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی تكواندو در ماه «مه» 2016، در وزن 61- كیلوگرم (K44) «سجاد جوانبخت» با 36/1 امتیاز هشتم است و تكواندوكاران مغولستان، آذربایجان و روسیه اول تا سوم هستند.

در وزن 75- كیلوگرم (K44) «مهدی پوررهنما»، مقتدرانه و با 190 امتیاز در صدرجدول جای دارد و تكواندوكاران روسیه و آلمان دوم و سوم هستند. در این وزن «محمود جعفرزاده» با 10/8 امتیاز در جایگاه بیستم است.

در وزن 75+ كیلوگرم (K44)، «اصغر عزیزی» هم با 113/2 امتیاز صدرجدول را در اختیار دارد و ورزشكاران كشورهای كرواسی و روسیه نیز دوم و سوم هستند. «محسن عبدی» نیز با 24 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی جای دارد.

اما در وزن 61- كیلوگرم (K42)، «سعید صادقیان پور» با 138 امتیاز صدرنشین است و «احمد نریمانی» با 28/08 امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد. هوگوپوشان مغولستان و تركیه نیز به ترتیب دوم و سوم هستند.

«محمود جعفرزاده» نیز در وزن 75- كیلوگرم (K42)، پس از نماینده آذربایجان با 118 امتیاز دوم است و روسیه در جایگاه سوم قرار دارد و در وزن 75+ كیلوگرم (K42)، «احمد نریمانی و محمود جعفرزاده» به ترتیب با 24 و 14.4 امتیاز هفتم و هشتم هستند و ورزشكاران قزاقستان، آذربایجان و استرالیا در جایگاه اول تا سوم جدول رده بندی قرار دارند.

هدایت تیم ملی پاراتكواندوی ایران برعهده «حسین مدانلو» است.

باتوجه به اینكه پاراتكواندو از سال 2020 به بازیهای پارالمپیك اضافه خواهد شد، این رنكینگ برای انتخاب نفراتی است كه می‌توانند مجوز حضور در بازیهای پارالمپیك را بدست آورند اما فدراسیون جهانی تكواندو هنوز در خصوص تعداد نفراتی كه می‌توانند از طریق رنكینگ سیستم به بازیهای المپیك راه پیدا كنند، به جمع بندی لازم نرسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۴۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام. چرا فدراسیون تکواندو مهره سوزی میکند لطفآ دلیل برکناری استاد مداتلو را پیگیری کنید. مربی جوان و باتجربه ی کشورمان را سر بریدند و آب از آب تکان نخورد !!!! چه کسی باید پاسخگو باشد؟؟؟؟؟
آخرین اخبار