کتاب «دیر آمدی شام را خوردیم» اثر رسول یونان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران جزو پرفروش های نشر «نیماژ» بود.

سید احمد حسینی، مدیر اجرایی نشر «نیماژ» در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حضور 170 عنوان کتاب جدید این انتشاراتی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: 100 عنوان کتاب به ادبیات داستانی و 70 عنو ان به شعر اختصاص می‌یابد. در این بین کتاب‌های «آریان» و «اثر انگشت» قبل از نمایشگاه کتاب به چاپ‌های سوم و چهارم خود رسیده بود و  با همین چاپ‌ها به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آمد.

وی افزود: کتاب‌های «دیر آمدی ما شام را خوردیم»، اثر رسول یونان، مجموعه «غزل روزگار ماست» در دو جلد اثر سید احمد حسینی، «حدود» اثر الیاس علوی، «مرگ نام خانوادگی‌ام » اثر حسن حسن پور  و «مریخی» اثر فرهاد کشوری پرفروش‌های نشر «نیماژ» در روز نخست نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بودند.

مدیر اجرایی نشر «نیماژ» با اشاره به استقبال کمتر از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با توجه به جابه جایی نمایشگاه در سال جاری بیان کرد: با توجه به آنکه مردم شناختی از فضای شهر آفتاب ندارند، استقبال از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا کنون کمتر بود.


روز اول نمایشگاه تهران به کام فصل پنجم نبود

محمد بیگی، مدیر انتشارات فصل پنجم در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به وضعیت فروش این انتشاراتی گفت: به اندازه‌ای بازار فروش کتاب انتشارات فصل پنجم در نخستین روز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بد بود، که پرفروش در این نمایشگاه نداشتیم. 

وی افزود: هنوز برای انتشارات «فصل پنجم» تابلویی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نزدند. جابه‌جایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به شدت بر فروش انتشارات «فصل پنجم» تاثیر گذاشت. امکانات و اطلاعات این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بد است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.