به گزارش
گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، تعجب از این رونمایی به مدل رفتار فدراسیون فوتبال در ماههای اخیر بازمیگردد؛ فدراسیون فوتبالی که دوبار اعلام کرد با برند «آلاشپورت» تمدید کرده و ناگاه با شرکتی بسیار کوچکتر به توافق رسید.
جیووا یک برند ایتالیایی است. برند پوشاکی که تنها 8 سال از تاسیس شرکتش میگذرد. این شرکت نهتنها نام مشهوری در فوتبال ندارد، که تا امروز فقط یک تیم ملی دیگر را مجاب کرده که پیراهنش را بپوشد و این تیم مالت است. طراحی روی پیراهن تیم ملی ایران و زشتی طرح رونمایی شده البته یک تمامنما از شهرت و کیفیت جیووا است.
برندی که از ذوق قرارداد امضا شده و رونمایی لوگوی فدراسیون فوتبال را در صفحه اصلی و خبر اصلی سایت کار کرده است. البته که این شرکت ایتالیایی حق دارد خوشحال هم باشد؛ شرکتی که میتواند بدون کیفیت لازم و با قرارداد امضا شده برای اولینبار به جام جهانی راه پیدا کند.
این در شرایطی است که همه رقبای ایران در مراحل گذشته با کمپانیهایی مانند نایک و آدیداس به توافق رسیدهاند و عجیب است که تیم ملی ایران باید لباسی با این کیفیت نخواستنی به تن کند.
منبع:ایسنا
انتهای پیام/