ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید شانس قهرمانی هر یک از دو تیم راه یافته به فینال لیگ قهرمانان اروپا را 50 درصد دانست.

رونالدو:شانس دو تیم  فینالیست 50/50 استبه گزارش خبرنگارحوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کریستیانو رونالدو پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت عضله پایش توانست رئال مادرید را در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل من سیتی همراهی کند.
اوپس از پایان این مسابقه ضمن ابراز خرسندی از این که توانسته بر مصدومیت خود غلبه کند و تیمش را در مسیر رسیدن به فینال همراهی کند گفت شانس رئال و اتلتیکو مادرید برای فتح این رقابت ها یکسان است.
ستاره رئال در مورد دیدار فینال گفت:فینال سختی خواهد بود.شانس دو تیم 50/50 است. من خوشحالم زیرا بازی در فینال اتفاق خاصی است ، ما از این بابت خوشحالیم.

 رونالدو در مورد دیدار نیمه نهایی نیز گفت:بازی دشوار بود، اما من فکر می کنم ما بهتر از من سیتی بازی کردیم. ما فرصت های گلزنی  بیشتری ایجاد کردیم. من فکر می کنم کنترل تمام بازی در اختیار ما بود و از این که در فینال هستیم خوشحالم.
رونالدو افزود:ما فرصت های گلزنی خلق کردیم اما بازی سختی بود.نتیجه ی خفیفی بود اما به فینال رسیده ایم.
من تمرین زیادی نکردم، اما  بازی کردم. مردم به بهبودی من شک داشتند، اما من می تواندم سریع به بهبودی دست یابم.  از این بابت خوشحال هستم. هیچ مشکلی نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار