پنجه باشی رئیس هیأت بدمینتون استان قم گفت: قم از اردوی تیم‌های ملی بدمینتون و آماده‌سازی تیم‌های مردان و بانوان قم برای لیگ‌های کشور استقبال کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ امسال مسابقات قهرمانی لیگ‌های بدمینتون باشگاه‌های کشور در هر دو بخش بانوان و آقایان مدنظر است و حتی برای میزبانی آمادگی خود را به فدراسیون اعلام کرده‌ایم.

پنجه‌باشی رئیس هیئت بدمینتون بیان کرد: علاوه بر میزبانی مسابقات قهرمانی پسران رده سنی نوجوانان کشور، آمادگی خود را برای قبول میزبانی چند رقابت مهم دیگر نیز اعلام کرده‌ایم.

وی افزود : هفته آینده آزاده ترکمنی به عنوان نایب‌رئیس این هیأت در مجمع سالانه نایب‌رئیسان این رشته ورزشی از سراسر کشور حضور می‌یابد.

پنجه باشی تصریح کرد: محمدحسن حسین‌زاده داور بین‌المللی هیأت بدمینتون استان قم که سابقه قضاوت در رقابت‌های مهم داخلی نظیر لیگ برتر و مسابقات قهرمانی کشور و همچنین پیکارهای قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی را دارد به عنوان رئیس کمیته داوران این هیأت در جلسه کمیته داوران فدراسیون بدمینتون که یازدهم خردادماه برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت.

در پایان خاطر نشان کرد: حضور 16 نفر برتر ایران این تعداد بدمینتون باز در کنار هشت نماینده هیأت بدمینتون استان قم، اردوی استعدادیابی از بین 24 نخبه این رشته به میزبانی قم برگزار می‌شود و تا پایان سال در مراحل مختلف ادامه می‌یابد تا ترکیب تیم ملی مشخص شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار