عده‌ای امروز به‌دنبال نفرت زدایی از آمریکا هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری درخرمشهرگفت: امروز عده ای به دنبال نفرت زدایی از آمریکا و حذف شعار «مرگ بر آمریکا» هستند.

آیت الله احمد خاتمی در مسجد جامع خرمشهر افزود: امروز عده ای به دنبال نفرت زدایی از آمریکا هستند و ادعا می کنند تنها مشکل ایران با آمریکا مسئله فلسطین است که در نتیجه باید شعار «مرگ بر آمریکا» حذف شود.

وی با تاکید بر اینکه تنها مشکل ایران اسلامی با آمریکا مسئله فلسطین نیست، گفت: حتی کسانی که کمترین علم به مسائل سیاسی را دارند هم می دانند که آمریکا با اسلام طرف است.

امام جمعه موقت تهران افرود: آمریکا به دنبال این است که اسلام در منطقه حکومت نکند و تا انقلاب اسلامی در این منطقه حاکم است، آمریکا و اطرافیانش ذره ای دست از شیطنت بر نمی دارند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایران باید در این شرایط در برابر زیاده خواهی آمریکا بایستد، گفت: در پاسخ به کسانی که مدعی هستند باید شعار «مرگ بر آمریکا» را از زبان ها برداشت، باید گفت که این شعار مصداق تبری و ابراز نفرت از آمریکا و نیت های آن است.

وی افزود: آنان که به دنبال حذف این شعار هستند می خواهند نفرت زدایی کرده و ردپایی برای آمریکا در کشور باز کنند و این در صورتی است که آمریکا هویت خود را در این مدت کوتاه پس از برجام به تمام جهان اثبات کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، ایران ، آمریکا ، نفرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.