معاون سیاسی،امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که مسؤولان استان هیچ کوتاهی در بسترسازی سفر هیئت دولت نداشته‌اند گفت: این استان همچنان منتظر سفر رئیس جمهور و اعضای دولت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فتاح محمدی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این‌که چرا با وجود عمق محرومیت و اولویت کهگیلویه و بویراحمد تاکنون هیئت دولت به این استان سفر نکرده است،اظهار داشت: چیزی که وظیفه مسؤولان استانی است به موقع انجام شده و بیش از یک سال از اعلام آمادگی برای این سفر می‌گذرد.
 
معاون سیاسی،امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از زمانی‌که مشخصاً از استان‌ها خواسته شده برنامه‌ها و راهکارها را برای سفر هیئت دولت اعلام کنند مسؤولان استان این برنامه‌ها را تهیه و اعلام کردند و ما هم‌چنان منتظر حضور رئیس جمهور و اعضای دولت به این استان هستیم.
 
محمدی با بیان این‌که از منظر استان هیچ گونه تقصیری در تأخیر سفر هیئت دولت وجود ندارد،افزود: بستر برای حضور رئیس جمهور بر اساس برنامه‌هایی که نیاز هست وجود دارد.
 
این مسؤول در مورد تغییر مدیران غیر همسو با دولت نیز گفت: سیاست دولت اعتدال‌گرایانه است و محور برای عملکرد،خدمت به مردم و توانمندی است.
 
محمدی افزود: در جابه‌جایی و تحولات مدیریتی از کسانی که متناسب با تشریح وظایف سیاست‌های دولت را همراهی کنند و توانایی خدمت دارند استفاده شده و می‌شود.
 
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این استان در جابه‌جایی و تحولات مدیریتی از استان‌هایی است که به خوبی عمل کرده است.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.