کمیته امور بانکی، مسکن و شهری سنای آمریکا، ۴ و ۵ خرداد دو جلسه استماع علنی را درباره ایران برگزار می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی سنای آمریکا گزارش داد: کمیته امور بانکی، مسکن و شهری سنای آمریکا بیست و چهارم و بیست و پنجم مه (۴ و ۵ خرداد) دو جلسه استماع علنی درباره ایران برگزار می‌کند. 

در اولین جلسه استماع با عنوان «درک نقش تحریم‌ها بر اساس توافق ایران،» مارک دوبوویتز، مدیر اجرایی موسسه دفاع از دموکراسی‌ها، دکتر متیو لویت، مدیر برنامه مبارزه با تروریسم و اطلاعات «استین» در موسسه واشینگتن، مایکل المان، استاد بلندپایه همکاری امنیتی منطقه‌ای در موسسه بین المللی مطالعات راهبردی، و الیزابت روزنبرگ، استاد بلندپایه و مدیر برنامه امنیتی، اقتصاد و انرژی در مرکز امنیتی نیوامریکن در این جلسه استماع حضور خواهند داشت. این جلسه ساعت ۱۰ صبح به وقت واشینگتن (۱۸: ۳۰ به وقت تهران) آغاز می‌شود. 

دومین جلسه استماع با عنوان «نقش تحریم‌ها بر اساس توافق ایران: دورنمای دولت» با حضور آدام ژوبین، معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و جرائم مالی از دفتر اطلاعات مالی و تروریسم، برگزار می‌شود. این جلسه استماع ساعت ۲: ۳۰ بعد از ظهر به وقت واشینگتن (۲۳ به وقت تهران) آغاز می‌شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار