سرمربی سپاهان گفت: این بازی اهمیت زیادی برای ما دارد زیرا به منظور برگزاری یک بازی جوانمردانه به خاطر سایر تیم ها ، خودمان را مسئول می دانیم.

زاغی نژاد: با اتوبوسی از محرومین و مصدومین به مصاف راه‌آهن می رویم به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  ، قاسم زاغی نژاد در نشست خبری پیش از مسابقه راه آهن اظهار کرد: ضمن تبریک به مهدی تاج به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال، باید بگویم که به علت زمان کوتاهی که از بازی مقابل الاتحاد تا این مسابقه گذشته است و همچنین خستگی ناشی از مسافت زیاد و جو نامناسب هوا، همه این عوامل سبب شده که تیم ما از نظر روانی و جسمانی در شرایط نا مناسبی قرار گیرد و در این زمان کوتاه فقط فرصت ریکاوری داشتیم. در حال حاضر تیم ما انبوهی مصدوم و محروم دارد.

سرمربی سپاهان  ادامه داد: این بازی اهمیت زیادی برای ما دارد زیرا به منظور برگزاری یک بازی جوانمردانه به خاطر سایر تیم ها ، خودمان را مسئول می دانیم. 

وی درباره شایعات مربوط به حضور عبدالله ویسی در سپاهان فصل آینده گفت: حق طبیعی باشگاه و مدیرعامل آن است که درباره باشگاه خود تصمیم بگیرد. ویسی از مربیان جوان و کاربلد است که کارنامه موفقی دارد او از شخصیت کاملی برخوردار است و از نظر فنی اشراف کامل بر فوتبال دارد ، البته  من این را قبول ندارم که تا زمانی که فصل تمام نشده است با مربی یا بازیکن صحبت شود زیرا این مساله به انگیزه تیمی لطمه می زند.

زاغی نژاد ادامه داد: من شنیده ام که مربی یک تیم قراردادش تمدید شده  است و این مساله از نظر روحی شرایط مناسبی در تیم ایجاد می کند. در هرحال فکر می کنم که اگر قبل از پایان فصل صحبتی با مربی یا بازیکنی شود شرایط منفی ایجاد می کند.

زاغی نژاد در خصوص وضعیت خود در تیم سپاهان در فصل آینده گفت: با من صحبت شده بود تا پایان فصل به کار خود ادامه دهم و  البته مدیران سپاهان به من گفتند که نتایج من می تواند برای ادامه کارم تاثیرگذار باشد ولی هیچ قولی به من داده نشد و من هم توقعی و انتظاری در این رابطه ندارم. این حق طبیعی باشگاه است که برای تیم تصمیم بگیرد و تعهد من تا پایان فصل بوده و اینکه سپاهان در این مدت بازی های قابل قبولی انجام دهد. با وجود فشارهای روانی که بر ما حاکم بودو شرایط نه چندان خوبی که بر تیم  حاکم بود اما تلاش شد که شرایط تیم بهبود یابد.هم از نظر فنی و هم از نظر روانی. 

سرمربی سپاهان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرح وظایفی که در گذشته داشتم و مربی سپاهان بودم سعی  کردم ارتباط خود با بازیکنان را نزدیک تر کنم و تاثیرات روانی بیشتری روی تیم داشته باشم که این امر پاسخگو بود و خوشبختانه نتایج قابل قبولی کسب کردیم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار