مربی پرتغالی تیم تراکتورسازی گفت: نزدیک شدن به سهمیه آسیا، هدف ما در دیدار با استقلال تهران است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رودلفو در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال اظهار کرد:  دیدار تراکتورسازی و استقلا یک بازی بین دو تیم بزرگ ایرانی است. استقلال تیمی ریشه دار و تاریخی است که به خوبی این تیم را می شناسیم. این تیم مربی با شخصیت و بازیکنان بزرگی دارد و انتظار داریم که بازی خوبی انجام دهیم.
 
وی افزود:همان گونه  که می دانید فردا بازی سختی داری. تراکتور برای کسب سهمیه می جنگد. استقلال هم تلاش می کند که در کورس قهرمانی باقی بماند. منتظر یک بازی زیبا از 2 تیم باشید.  زمان زیادی در طول فصل نداشتیم. بازی های آسیایی برای لیگ برتر به ما آسیب زده است و سبب شده که نتوانیم در این مدت ریکاوری کنیم. البته این مسائل بهانه نمی شود و تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه به کار می گیریم.
 
مربی تراکتورسازی درباره باخت به الهلال در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: تراکتور در این مقطع  برای کسب برد در تمامبازی ها به میدان می آید. به دلیل خستگی برخی بازیکنان به آن ها مقابل الهلال استراحت دادیم تا به وضعیت عادی خود بازگردند. ضمن اینکه ما در طول فصل بازی های خیلی زیادی انجام دادیم. اینها مسائلی بود که سبب شد به بازیکنان استراحت بدهیم. البته از هدف خود دور نخواهیم شد.
 
وی درباره شانس کم تراکتورسازی برای کسب سهمیه گفت: رسیدن به سهمیه آسیا یکی از اصلی ترین اهداف ماست و سعی می کنیم  تمام تلاش خود را انجام دهیم. البته در حال حاضر و در این مقطع به این بازی فکر می کنیم و برنامه ما برد در این مسابقه است.
 
رودولفو درباره غایبان تیمش در بازی با استقلال بیان کرد: پس از تمرین امروز وضعیت غایبان تراکتور با نظر کادر پزشکی مشخص می شود.
 
مربی پرتغالی تراکتور در پایان اظهار کرد: لازم است از هواداران و تماشاگران تراکتورسازی تشکر کنم. آن ها باید حمایت خود از تیم را به خصوص در بازی فردا ادامه دهند.  این مسابقه برای ما بسیار حیاتی است. هرگاه هواداران در کنار ما بودند تراکتور قدرتی دیگر داشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار