سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: حضور پر شمار هواداران تراکتور و استقلال جذابیتهای بازی فردا ار بالا می برد.

هواداران دلیل جذابیت دیدار تراکتورسازی و اسقلال هستندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: در ابتدا انتخاب مهدی تاج را به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال تبریک می گویم و همین طور به علی کفاشیان برای پشت سر گذاشتن هشت سال سخت خسته نباشید می گویم. امیدوارم مجموعه جدید فدراسیون بتواند شرایط خوبی را برای فوتبال ما فراهم کند.

وی افزود: برای بازی با تراکتور به خدا و هوادارانمان توکل کرده ایم و امیدواریم فردا هواداران ما زودتر به استادیوم بیایند تا ورزشگاه را پر کنند. تراکتور نفرات شناخته شده ای دارد و امیر قلعه نویی تیم خوبی را شکل داده است. امیدواریم با تمریناتی که انجام داده ایم بتوانیم ضمن استفاده از نقاط ضعف حریف، از نقاظ قوت خود استفاده کرده و سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

سرمربی استقلال  درباره این که در بازی فردا چند درصد از ظرفیت ورزشگاه آزادی به هواداران تراکتورسازی اختصاص می یابد، گفت: به هواداران تراکتور ارادت خاصی داریم اما ما میزبان هستیم و باشگاه محبت کرده و 5 درصد اضافی به مهمان داده است. امیدوارم با حضور هواداران تراکتور و استقلال یک بازی جذاب رقم بخورد. به طور حتم حریف هم برای برد می آید. امیدوارم مردم هم از یک بازی زیبا لذت ببرند.

مظلومی در خصوص این که نسبت به امیر قلعه نویی در تقابل های رو در رو نتیج بهتری گرفته است، بیان کرد:  این بازی شرایط خاص خود را دارد و هر دو تیم تلاش می کنند تا نتیجه مورد نظر خود را کسب کنند. 

وی درباره حضور فرهاد مجیدی برای بازی فردا در ورزشگاه آزادی، توضیح داد: فرهاد استقلالی است و  از حضور وی استقبال می کنیم. حضور وی سبب می شود که عده زیادتری از بازی استقبال کنند. 

مظلومی درباره استرس تیم در شرایط خاص این لیگ بیان کرد: هفته پیش هم گفته بودم که با مسابقه فینال جام حذفی، چهار فینال پیش روی خود داریم. الان یکی از مسابقات انجام شده و همچنان سه فینال پیش روی ماست و دو جام را می توانیم فتح کنیم. در این شرایط خاص نتیجه دست خودمان است. فکر نمی کنم تا به حال چنین شرایطی وجود داشته است. سعی مان این بود که از استرس ها کم کنیم و شرایط روحی تیم را بهبود بخشیم تا نتیجه بگیریم.

وی درباره داوری مسابقه گفت: یک مربی هم بعد از سال ها تجربه اشتباه می کند. اشتباهات داوری نیز وجود دارد. به هر حال تماشاگران باید کاری کنند که استرس به داوران وارد نشوند که این مساله کمک فراوانی به بازی خواهد کرد.

سرمربی استقلال تهران درباره غایبان این تیم  مقابل تراکتور سازی اظهار اشت: : برای بازی فردا مگویان  را به دلیل محرومیت و عادل شیحی را به جهت آسیب دیدگی  در اختیار نداریم . البته مدت هاست که بازیکنانی مثل رمضانی و چشمی به دلیل مصدومیت استقلال را همراهی نمی کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار