رشت؛

اعلام آمادگی مسئولان منطقه آزاد انزلی برای برگزاری مسابقات موتور سواری واتومبیلرانی

مهندس فاتحی معاون فرهنگی. اجتماعی گردشکری سازمان منطقه آزاد انزلی گفت از طرحهای کاربردی جهت برگزاری مسابقات و همایشهای موتور سواری و اتومبیلرانی استقبال می کنیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از رشت ، مهندس فاتحی معاون  فرهنگی . اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری .اقتصادی انزلی در دیدار با مهندس واحدی رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان گیلان آمادگی خود را برای برگزاری مسابقات و همایشهای بزرگ موتور سواری و اتومبیلرانی در منطقه آزاد انزلی اعلام کرد و افزود: ما از تمامی طرحهای کاربردی و قابل اجرا  که از کانال هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان گیلان ارائه شود در صورت همکاری متقابل استقبال خواهیم کرد.

وی در ادامه  اظهار داشت : سیاست های کلی ما برای میزبانی از رقابتهای بین المللی تعریف شده و مشخص میباشد و در همین راستا   ما از تمامی مسابقات بین المللی با محوریت  حضور کشورهای حاشیه دریا خزر پشتیبانی خواهیم کرد به شرط آن که این رقابت ها دارای سطح فنی و انعکاس خبری بالا باشد که نمونه بارز آن را می توان در برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام خزر ذکر کرد که در سطح قابل قبولی با شرکت بیش از هجده کشور برنامه ریزی و انجام شد.

وی رشته‌ موتور سواری و اتومبیلرانی را جذاب، مهیج و تماشاگر پسند تلقی نمود و گفت: مطمنا ما از مسابقات این رشته استقبال می نمایم به همین جهت منتظر ارائه پیشنهادات از سوی مسولین هیات اتومبیلرانی جهت برنامه ریزی در مسیر اجرایی آن هستیم.

 در خاتمه مهندس محسن واحدی رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی گیلان با تشکر از دیدگاه ورزشی و مدبرانه مهندس فاتحی و دکتر مسرور ریاست سازمان منطقه آزاد انزلی بیان داشت : ما در هر سطحی که مدیران منطقه آزاد بخواهند می توانیم مسابقات خود را برنامه ریزی و اجرا نماییم که  از آن جمله می توان به انجام یک مسابقات دریفت یا اسلالوم در هر  ماه  اشاره کرد.

همچنین برگزاری رالی اتومبیلرانی بشکل ویژه با محوریت منطقه آزاد با طرح منحصر به فرد هیات اتومبیلرانی از اهداف ما در آینده نزدیک است لازم به توضیح است در این دیدار مهندس رحمت خواه مسول ورزش سازمان منطقه آزاد هم حضور داشتند.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.