مشکل آب شرب روستاهای شادگان در آینده نزدیک رفع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ فرماندار شادگان گفت: مشکل آب شرب روستاهای شهرستان شادگان در آینده نزدیک بر طرف می‌شود.

بهروز فرج‌اللهی با اشاره به آخرین وضعیت آب شرب شهرستان، افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و به منظور جلوگیری از افت فشار آب و تأمین آب مورد نیاز شهروندان با برنامه‌ریزی بهتر و اقدامات موثر در حوزه آبرسانی، ان‌شاءالله بتوانیم پاسخگوی نیاز مردم به ویژه در فصل تابستان باشیم.

وی در بر ضرورت جمع‌آوری انشعابات غیر‌مجاز در سطح روستاهای تابعه شهرستان تاکید کرد و گفت: عامل عمده در افت فشار آب شرب در روستاها استفاده از انشعابات غیر مجاز است که انتظار می‌رود با همکاری دستگاه‌های متولی با قاطعیت با متخلفان برخورد شود.

فرماندار شادگان از تشکیل پلیس آب در راستای جمع آوری انشعابات غیر مجاز آب شرب روستاها خبر داد و افزود: به منظور شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیر مجاز با بازرسی شبانه‌روزی از شبکه‌های روستایی شهرستان در روزهای آینده پلیس آب تشکیل می‌شود.

فرج‌اللهی گفت: اکثر روستاهای شادگان با مشکل حاد آب شرب مواجه هستند اما بیشتر از همه روستاهای خزعلیه، روستای بحاث، ام‌الصخر و حادتر از همه ابواشلوگ، جفال مرکزی، عویه و جفال خوایات است و انتظار می‌رود مسئولان استانی در راستای رفاه حال روستاییان عزیز برای بهره کافی از این ماده حیاتی همت مضاعف داشته باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، آب ، شادگان ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.