معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ‌به‌مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه جشن‌های باشکوهی در در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری ویژه برنامه‌های جشن‌های اعیاد شعبانیه درحرم مطهر رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی افزود: به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه ولادت‌های امام حسین(ع)، حضرت اباالفضل‌العباس(ع) و امام سجاد(ع) ویژه برنامه‌ها و جشن‌های باشکوهی در رواق امام خمینی(ره) بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها از دوشنبه بیستم تا پنجشنبه بیست‌ و سوم اردیبهشت ماه بررنامه ریزی شده و بر این اساس ویژه برنامه‌های نوبت شب از ساعت 20:30 تا 22:30 و ویژه برنامه‌های نوبت روز از ساعت 11 تا 13:30 در این مکان مقدس برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار داشت: در این مراسم حجت‌الاسلام مسلم داوودی‌نژاد، حسین کوثری و حبیب‌‌الله فرحزاد پیرامون موضوع سبک زندگی اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و به‌ویژه این سه مولود به ایراد سخن می‌پردازند.

حسینی تصریح کرد: در این ایام فرخنده مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سیدجعفر ماهرخسار، سیدناصر کهربایی، سیدمصطفی حسین، محمد گلابگیر، جواد بحرینی،‌ محمد جعفرنژاد،‌ علی برادران،‌رضا‌زین‌العابدین به مولودی خوانی و مدیحه سرایی، شعرای آئینی غلامرضا غلامپور، سیدرضا یعقوبی‌آل،‌سیدروح‌الله مؤید و علی زمانیان به شعر‌خوانی و گروهای سرود و تواشیح ولایت، فدک الزهرا (س)، رضوان (ع)، ثامن‌الحجج(ع) و ولی‌عصر(عج) به همخوانی می‌پردازند.

وی عنوان کرد: قرائت دعاهای پرفیض توسل و کمیل نیز از ساعت 21:15 تا 22:30 روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه بیست‌ ویکم و بیست‌ وسوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که محمد موحدی‌نیا قرائت دعای توسل و‌ رضا‌ زین‌العابدین قرائت دعای کمیل را برعهده دارند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس‌رضوی افزود: شرکت در این برنامه‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و شرکت‌کنندگان ضمن عرض تبریک و تهنیت این عید فرخنده به ساحت مقدس ولی نعمتشان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از این برنامه‌های معنوی و نورانی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.