مدیرکل استاندارد استان خوزستان از توقیف یک مرکز تولید غیر مجاز پوشک بچه با نام تجاری معروف از سوی ناظران این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا دهدشتی زاده گفت: در راستای بازرسی از مراکز تولید پوشک و البسه کودک در فروردین ماه امسال، یک واحد تولیدی غیرمجاز که در منزل مسکونی در شرایط کاملاً غیربهداشتی و ناسالم اقدام به بازیافت، بسته بندی و عرضه پوشک بچه و نوار بهداشتی نامرغوب با نام برندهای معروف و شناخته شده می نمود توسط کارشناسان این اداره کل توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: خانواده ها باید در نظر داشته باشند، محصولات و پوشاک آرایشی و بهداشتی خود را از فروشگاه های معتبر و مجاز و دارای نشان استاندارد خریداری نمایند.

دهدشتی زاده بیان کرد: با استناد به ماده ۱۳ قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، چنانچه مسئولان واحدهای تولیدی، خدماتی و عرضه کنندگان و فروشندگان کالاهای مشمول استاندارد اجباری از ورود بازرسان استاندارد جلوگیری به عمل آورند و یا از انجام بازرسی و نمونه برداری ممانعت کنند، جرم محسوب شده و مطابق قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

مدیرکل استاندارد استان خوزستان از مردم خوزستان خواست در صورت مشاهده کالای مغایر با استاندارد و یا با کیفیت پایین مراتب را از طریق سامانه ۱۵۱۷ با این اداره کل در میان بگذارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار