رییس هیات مدیره باشگاه ملوان گفت : رضاییان کارنامه خوبی دارد و ما به تجربه اش در امور مدیریت احتیاج داشتیم .

دنیا مالی : کارنامه رضاییان قابل دفاع استاحمد دنیا مالی رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان بندر انزلی ، در گفتگو اختصاصی با خبرنگار حوزه حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، پاسخ گوی سوالاتی در خصوص وضعیت ملوان شد .
وی ابتدا و در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب مسعود رضاییان با توجه به سابقه اش در اوت کردن تیم های لیگ برتری به دسته های پایین تر به عنوان مدیر عامل ملوان صحیح بوده است یا خیر عنوان کرد :
رضاییان مدیر با تجربه ایست و نزدیک به 10 سال است که سابقه مدیریتی باشگاه هایی مانند فولاد را دارد و موفقیت هایی هم به دست آورده است .شاید برای کسی که سال ها در جنوب کشور کار کرده است حضور در شمال و کار کردن درآن کمی مشکل داشته باشد به هرحال ما به  تجربه وی و نگاه بلند مدتشان احتیاج داشتیم و معتقدم  کارنامه رضاییان قابل دفاع است .
دنیا مالی درمورد احتمال باقی ماندن ملوان در لیگ عنوان کرد : مطمئن هستم که ملوان 100 در 100 در لیگ باقی می ماند و مشکلی از این بابت نخواهیم داشت .
رییس هیات مدیره ملوان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که : آیا ملوان می خواهد به همین صورت در فصل های آینده به فعالیتش ادامه بدهد یا این که برنامه جامعی دارد ؟ عنوان کرد : قطعا برنامه داریم به هر صورت ما در میانه راه رسیدیم و مالک قبلی قرار داد ها را بر اساس خواست خود و برنامه های خود تنظیم کرده بود و نظر مالک قبلی با ما فرق داشت .اما اگر ما می خواستیم تیم را ببندیم می توانستیم با یک سوم قرا داد های فعلی قرار داد را ببندیم ضمن این که در تیم باید جوان گرایی شود . ما در تیم های پایه شامل : امید ، جوانان و نوجوانانمان واقعا ذخیره خوبی داریم و بیش از 500 بازیکن آماده داریم پس جوان گرایی اصلا برای ما کار سختی نیست ،جوان گرایی همان کاریست که استقلال خوزستان انجام داد و تیمی که فصل گذشته در مسابقه پلی اف سقوط نکرد و در لیگ باقی ماند حالا نزدیک به قهرمانی است.
ما در آینده قطعا باید به سمت جوان گرایی برویم و همچنین توجه داشته باشیم به تیم های پایه داشته باشیم .
دنیا مالی در  ادامه و در خصوص احتمال باقی ماندن احمد زاده در فصل آینده گفت : همواره اعتقاد من به مربی بومی بوده است . ابتدا مهم این است که ملوان باقی بماند و پس از آن با احمد زاده خواهیم نشست و در خصوص مسائل مختلف باه صحبت خواهیم کرد به هر حال ممکن است احمد زاده هم شرایطی داشته باشد .
رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان در پایان و در خصوص تعامل نیرو های مسلح با این باشگاه عنوان کرد : به هر صورت همکاری داشتیم و دوستان قول هایی دادند که امیدورایم به قول هایشان عمل کنند . 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار