مديرعامل شرکت پوسکو: با توجه به پيشرفت مستمر شرکت فولاد مبارکه، اين شرکت ميتواند به عنوان يک شرکت تراز اول حضوري موفق در بازار جهاني داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدير عامل شرکت پوسکوي کره جنوبي در بازدید از فولاد مبارکه اصفهان اظهار داشت: زمينه همکاري و مشارکت با فولاد مبارکه زياد است و اميد که با توجه به صنايع متعدد و بسيار و همچنين وجود معادن سنگ آهن، زغال سنگ و گاز طبيعي در ايران، بتوانيم همکاري متقابل و خوبي را برقرارنماييم.
دکتر کیون گفت: اين شرکت با داشتن 100 نمايندگي در دنيا و توليد فولاد به ميزان 37 ميليون تن در سال، علاوه بر مشاوره در زمينه توليد فولاد قادر به همکاري با شرکت فولاد مبارکه در زمينه هاي فني و مهندسي، انرژي و فناوري اطلاعات نيز خواهد بود.

مدير عامل شرکت پوسکو، حضور رييس جمهور و بازرگانان کشور کره جنوبي در ايران را زمينه ساز همکاري مناسب دو کشور دانست و افزود: بازديد ما از بزرگ ترين فولادساز خاورميانه، به منظور شروع همکاري و آشنايي با صنايع ايران از جمله فولادمبارکه برنامه ريزي شد که اين بازديدها وضعيت موجود فولاد در ايران را بهتر مشخص مي کند.

در اين دیدار محمود ارباب زاده معاون بهره برداري شرکت فولاد مبارکه با تبيين استراتژي فولادمبارکه و همچنين اهداف و موفقيتهايي که اين شرکت در سالهاي قبل با تلاش کارکنان خود کسب نموده، اظهار اميدواري کرد با ارتباط في مابين شرکت فولاد مبارکه و شرکت پوسکو، اين شرکت همچنان در افق آينده بدرخشد. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.