ریس اداره کل ورزش وجوانان استان کردستان گفت:تیم آینده سازان سنندج در مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال نونهالان کشور در جایگاه دوم قرار گرفت و توانست به لیگ برتر صعود کند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،حامدجولایی با اعلام این خبرگفت: مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال نونهالان کشور که روز شنبه، 18 اردیبهشت ماه در ورزشگاه توحید عباسی تبریزبرگزارشدبا معرفی دوتیم صعود کننده به لیگ برتر پایان یافت.

وی افزود: این مرحله با حضور هشت تیم در دو منطقه کشور به مدت چهار روز به میزبانی گناوه و تبریز برگزار شد که با مشخص شدن چهار تیم صعود کننده به رقابت‌های لیگ برتر به کار خود پایان داد.

جولایی بیان کرد:تیم آینده سازان سنندج در تبریز با گسترش فولاد تبریز،شهرجدیدالبرز و مهدیه تبریز هم‌گروه بود و موفق شد با یک بُرد، یک باخت و تساوی به لیگ برتر راه یابد.

آینده سازان سنندج در مصاف با تیم مهدیه تبریز به پیروزی دست یافت و با شهر جدید البرز تساوی کرد و در مقابل تیم قدرتمند گسترش فولاد دیگر نماینده تبریز مغلوب شد.

تیم گسترش فولاد تبریز و تیم آینده سازان سنندج به ترتیب با امتیازات 7 و 4 و کسب جایگاه اول و دوم دو تیم صعود کننده به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور بودند.

همچنین در گروه دیگر مسابقات که در شهر گناوه برگزار شد تیم‌های فولاد یزد و یاسوج نیز به رقابت‌های لیگ برتر صعود کردند.

گفتنی است؛ در رقابت‌های فوتبال نونهالان کشورصابر ساعدپناه مربی،بهاء ملکی و منصور حسن زاده به عنوان کمک مربی تیم آینده سازان را همراهی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.