مرحله نهایی لیگ برتر امید های کشور با مشخص شدن تیم های برتر در اواخر اردیبهشت ماه و به میزبانی رشت برگزار می شود.

ششمین میزبانی متوالی  رشت لیگ برتر امیدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر امید های کشور که از روز ۱۶ فرودین ۹۵ با برگزاری مرحله گروهی آغاز شده بود، روز گذشته با معرفی چهار تیم برتر این مرحله به کار خود پایان داد تا پس از این جلسه ای برای تعیین میزبان مرحله نهایی لیگ برتر امیدهای کشور با حضور نمایندگان باشگاه ها برگزارل شود.
در طی این جلسه که نمایندگان تیم های فرش آرا، شهرداری رشت، ملی حفاری اهواز و شهروند ساری حضور داشتند، هرچهار تیم درخواست خود را برای میزبانی ارائه دادند تا تصمیم گیری برای مشخص کردن میزبانی از سوی کمیته فوتسال به قرعه کشی بکشد.
پس از قرعه کشی تیم شهرداری رشت به عنوان میزبان مرحله نهایی مشخص شد تا این مرحله در روزهای پایانی اردیبهشت ماه در رشت برگزار شود.
بنابراین ؛ شهرداری رشتی که ششمین سال پیاپی به این مرحله راه یافته میزبان تیم های حفاری و فرش آرا و شهروند ساری می باشد. ترکیب چهار تیمی که در این فصل با یک تغییر نسبت به فصل گذشته همراه شد و کشاورز قزوین که فصل گذشته به این مرحله رسیده بود نتوانست این عنوان را تکرار کند.
با توجه به زمان برگزاری مرحله نهایی این مسابقات و تداخل احتمالی تاریخ برگزاری و امتحانات بازیکنان باید دید که این تاریخ با اعتراض تیم ها همانند سال گذشته همراه خواهد بود یا خیر.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار