مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهدگفت: روزانه 10 گروه گشت و بازرسی در سطح شهر تردد و بر فعالیت خودروها و دفاتر حمل و نقل بار نظارت می كنند.

نظارت 10گروه گشت و بازرسی بر فعالیت دفاتر حمل و نقل بارمشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، حسین مختاری افزود:در همین رابطه 60دفتر غیرمجاز حمل و نقل بار در مشهد بسته شد.

وی با اشاره به ارجاع 157 پرونده تخلف به كمیته انضباطی و بستن 60 دفتر بدون مجوز در سال گذشته، تصریح كرد: تا كنون 530 دفتر حمل و نقل بار در سطح شهر مشهد شناسایی شده است.
وی از انجام 290 مورد بازدید از شركتهای حمل و نقل بار در سال 94 خبر داد و گفت: پارسال 44 پروانه بهره برداری دفاتر و سه هزار و 800 فقره پروانه فعالیت نیز صادر شد.
مختاری با بیان اینكه ضوابط حمل و نقل بار به طور دائم به رانندگان و فعالان این حوزه منتقل می شود، گفت: پارسال بیش از 27 هزار نفر ساعت آموزش در این بخش ارائه شد.
وی با اشاره به شناسایی 225 خودرو یدك كش آزاد در سطح شهر مشهد افزود: 90 دستگاه از این تعداد تا كنون مجوز فعالیت گرفته اند.
وی ادامه داد: توقفگاه موقت برای توقف خودروهای حمل و نقل بار در ابتدای سال جاری با ظرفیت 150 خودرو سنگین در میدان نمایشگاه به بهره برداری رسید و یك توقفگاه نیز با مساحت 2 هكتار و ظرفیت توقف 500 خودرو سنگین و 40 خودرو سبك با 23 میلیارد ریال اعتبار خرداد ماه امسال به بهره برداری می رسد.
مختاری با اشاره به فعالیت حدود 27 هزار خودرو وانت و 15 هزار خودروی سنگین و نیمه سنگین در سطح شهر در بخش حمل و نقل بار افزود: 25 درصد از این خودروها با اضافه بار در سطح شهر تردد می كنند و سالانه حدود 150 میلیارد ریال خسارت به تاسیسات شهری نظیر پل ها و آسفالت وارد می كنند كه با رانندگان خاطی برخورد و با جرائم سنگین در خصوص آنها اعمال قانون می شود.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.