مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت از هزینه ۲۴ میلیارد و ۶۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی در حوزه بهداشت و درمان مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان طی پارسال خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ اسماعیل امیری به ارائه انواع خدمات درمانی ویژه این مددجویان اشاره کرد و گفت: این خدمات شامل خدمات بیمارستانی از جمله پرداخت فرانشیز درمان بستری و سرپایی، هزینه آمبولانس، هزینه جراحی های خارج از مشمول بیمه است.

وی افزود: پرداخت هزینه های فرانشیز نیز شامل خدمات آزمایشگاه، رادیولوژی، ام.آر.آی، سی تی اسکن، آنژیوگرافی، فیزیوتراپی وهمچنین خدمات پزشکی و دندانپزشکی، خرید سمعک، عصا و ویلچر می شود.

امیری خاطر نشان کرد: همچنین طی این مدت هزار و ۱۰۰ نفر از مددجویان زیر پوشش با هزینه ای بالغ بر ۲۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در زمینه مسائل بهداشتی آموزش دیده اند.

وی از توزیع سبد غذایی بین ۲۵ بیمار مسلول زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: برای توزیع سبد غذایی بین این بیماران بالغ بر ۱۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.

امیری گفت: طی پارسال بابت هزینه های سرپایی و بستری مددجویان و هزینه لوازم و تجهیزات توانبخشی از جمله ویلچر، تشک مواج تخت، کپسول اکسیژن، ساکشن، پوشک و غیره مبلغ ۴ میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال هزینه شده است.

وی افزود: طی این مدت ۹ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال بابت حق بیمه مددجویان، زنان سرپرست خانوار ومجریان طرح های اشتغال و خودکفایی پرداخت شده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: حوزه ، درمان ، جیرفت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار