گسترش پایگاه ها اولویت کاری هلال‌احمر در کهگیلویه و بویراحمد است

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های تخصصی امداد و نجات، گسترش پایگاه‌های جاده‌ای، جذب نیرو، فعالیت‌های فرهنگی و ارائه خدمات حمایتی از اولویت‌های سال جاری است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مسعود مثنوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک مبعث پیامبر(ص) و آغاز هفته هلال‌احمر اظهار کرد: هفته هلال‌احمر از 18 لغایت 24 اردیبهشت‌ماه نامگذاری شده است.
 
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های هفته هلال‌احمر  اشاره کرد و گفت: هفته هلال‌احمر با شعار بنی آدم اعضای یک پیکرند آغاز و برنامه‌های متعددی در این ایام برگزار می‌شود.
 
این مسؤول، غبارروبی گلزار شهدا، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، تجلیل از فعالان هلال‌احمر و اجرای طرح نیابت را از برنامه‌های هفته هلال‌احمر عنوان کرد.
 
وی در ادامه برگزاری انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر را از دیگر برنامه‌های این هفته در سطح کشور عنوان کرد و گفت: در کهگیلویه و بویراحمد 87 نفر برای شورای اجرایی و بازرس مجمع جمعیت هلال‌احمر استان کاندیدا شدند که این انتخابات روز جمعه در مکان‌های مشخص که اعلام خواهد شد برگزار می‌شود.
 
مثنوی در ادامه سخنان خود به برنامه‌ها و اولویت‌های سال 95 جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: برنامه‌های تخصصی امداد و نجات، گسترش پایگاه‌های جاده‌ای، جذب نیرو، فعالیت‌های فرهنگی و ارائه خدمات حمایتی از اولویت‌های استان در سال جاری است.
 
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: با توجه به در دستور کار قرار دادن گسترش پایگاه‌های جاده‌ای برنامه داریم در دو محور بویراحمد به چرام و محور یاسوج به اصفهان پایگاه جاده‌ای احداث کنیم.
 
این مسؤول در پایان با اشاره به جذب نیرو در سازمان جمعیت هلال‌احمر اذعان کرد: از مجموع 700 نفر مجوز جذب نیرو 14 مجوز آن به استان کهگیلویه و بویراحمد تعلق گرفت که از این تعداد تنها سه نفر آن به مرکز استان و بقیه متعلق به شهرستان‌ها است.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.