هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار منطقه سجاسرود با حضور اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان ، کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ،اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز بخش سجاسرود در محل سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شهر سجاس برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، عباس محمدی رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه سجاسرود گفت: انسانهای خردمند و مسئولیت پذیر ، جامعه سالم ، پیشرفته و امن را می سازند و لازمه پرورش و تعلیم این انسانها ، داشتن فضا و تجهیزات مناسب است و کار خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار نیز مشارکت و همیاری دولت در تامین فضا و تجهیزات مدارس است.

وی در ادامه به نیاز مبرم و اساسی بعضی از آموزشگاههای منطقه به تعمیر ، تجهیز و بازسازی اشاره کرد و گفت : منطقه سجاسرود دارای 65 فضای آموزشی و پرورشی می باشد که از این تعداد آموزشگاه حدود30 آموزشگاه فرسوده و قدیمی هستند و نیاز به بازسازی و مقاوم سازی دارند.

محمدی افزود : وضعیت نامناسب برخی از سرویس های بهداشتی مدارس ، نیاز به هوشمند سازی مدارس بخصوص مدارس روستایی ، تامین فضا ، تجهیزات و امکانات جهت اجرای بهینه فعالیت های آموزشی و تربیتی از جمله مشکلات و کمبود های منطقه می باشد و از خیرین محترم انتظار داریم با مشارکت خود در امر خیر مدرسه سازی و تجهیز و تعمیر مدارس ، آموزش و پرورش منطقه را در رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی یاری نمایند.

رجب میرزایی عضو مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان نیز گفت : در حال حاضر اولویت اول مجمع خیرین مدرسه ساز استان کمک به تجهیزات و تعمیرات مدارس است ، زیرا نگهداری ، شاداب سازی و تجهیز چندین فضای آموزشی بهتر از احداث یک فضای جدید است .

وی از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار خواست با همکاری عوامل اجرایی مدارس و انجمن اولیا ومربیان مدارس در نگهداری و تامین تجهیزات و امکانات آموزشی در آبادانی مدارس مشارکت نمایند .

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز سجاسرود نیز از همکاری مدیر کل سابق نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان در احداث پروژه ها آموزشی و پرورشی و ورزشی در منطقه سجاسرود قدردانی نمود . در ادامه مراسم خيرين مدرسه ساز جمعاً مبلغ صد و پنجاه ميليون ريال در امر بازسازی و تجهیز مدارس مشارکت نمودند.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.