پیگیری مسئولان استقلال باعث شد مشکل مدافع آبی‌پوشان برای بازی‌ این تیم در هفته پایانی لیگ برتر حل شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اعلام مسئولان کمیته انضباطی یعقوب کریمی مدافع تیم فوتبال استقلال به دلیل بدهی‌اش به باشگاه سپاهان، از همراهی آبی پوشان در بازی های آینده محروم خواهد بود و تا زمانی که کریمی بدهی خود را به باشگاه سپاهان پرداخت نکند، کمیته انضباطی مجوز همراهی این بازیکن را به استقلالی‌ها نمی‌دهد.

روزگذشته نیز مسئولان سازمان لیگ این بازیکن را در دیدار آبی پوشان مقابل تراکتورسازی در هفته بیست و نهم لیگ برتر محروم اعلام کردنداما با رفع مشکل کریمی، آبی پوشان می توانند از حضور او مقابل تراکتوری ها استفاده کنند. (هرچند کریمی در فهرست 18 نفره مظلومی برای بازی امروز استقلال غایب است.)

مسئولان سازمان لیگ تاکید داشتندباشگاه استقلال باید بدهی کریمی را پرداخت کند یا تعهد بدهد تا در اولین فرصت این کار را انجام دهد. به هرحال با پیگیری‌هایی که مسئولان باشگاه استقلال انجام دادند در نهایت مشکل این بازیکن رفع شد و کریمی می تواند آبی ها را در دیدارهای آینده همراهی کند.

تیم فوتبال استقلال تهران ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی تبریز است و در هفته پایانی لیگ برتر هم در قم به مصاف صبا خواهد رفت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار