جلسه رسیدگی به بحران قطعی برق مینوشهر تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛شهردار مینوشهر در این جلسه گفت: مینوشهر در قلب منطقه آزاد اروند قرارگرفته است و نخستین منطقه‌ای بود که به طول کامل از ابتدای استقرار منطقه آزاد اروند در حوزه حاکمیتی آن قرار گرفت، انتظار می‌رفت بهتر از این‌ها منطقه آزاد اروند نسبت به این منطقه توجه داشته باشد.

هاشم سیاحی افزود: درگذشته بر اساس سیاست هیئت‌مدیره حاکم شاهد تحولات چندانی در این منطقه نبودیم اما بعد از انتصاب هیئت‌مدیره جدید که اکنون سومین سال خدمت خود را می‌گذرانند شرایط نسبتاً بهتر شد، امیدواریم بیش‌ازپیش از قلب منطقه آزاد اروند که مینوشهر است حمایت کنند.

وی گفت: در خیلی از زمینه‌ها علی‌رغم تلاش مستمر کمبود و مشکل وجود دارد، بحث روشنایی در مینوشهر معضلی شده است، منطقه مینوشهر در صفر مرزی قرار دارد و لازم است که روشنایی آن را تأمین کنیم به‌تبع آن تصادفات، حوادث و سرقت‌ها کاهش می‌یابد.

شهردار مینوشهر افزود: نباید منتظر وقوع اتفاق ناگوار باشیم، امیدواریم امسال که به سال اقدام و عمل نام‌گذاری شده مسئولان باهم افزایی برای حل مشکل روشنایی، قطعی برق و استقرار گروه اتفاقات برق در مینوشهر گام بردارند.

سیاحی گفت: شهرداری مینوشهر برای ارائه محل استقرار به گروه اتفاقات برق آمادگی دارد، از منطقه آزاد اروند انتظار داریم نیازهای برق و روشنایی‌بخش مینوشهر را در اولویت‌های خود قرار بدهند.

وی گفت: یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای تأمین روشنایی ساحل اروند صغیر طی تفاهمی با شهرداری مینوشهر هزینه کرد، اما ایجاد روشنایی بدون تأمین شبکه برق آن مفهومی ندارد، یعنی الآن کار انجام و پول هزینه شده اما شبکه برق به آن منطقه نرسیده نمی‌توانیم از روشنایی استفاده کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، مینوشهر ، برق ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.