برنامه شبهای فوتبالی از حدود ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برنامه شبهای فوتبالی امشب به بررسی هفته بیست و نهم لیگ برتر و همچنین انتخابات فدراسیون فوتبال پرداخت.

سوال پیامکی:
عملکرد ۸ ساله علی کفاشیان را در فدراسیون فوتبال چگونه ارزیابی می کنید؟
۱) خوب
۲) متوسط
۳) ضعیف

از باخت استقلال تا سرود قهرمانی پرسپولیس ها

امیرحسین پیروانی نخستین مهمان برنامه امشب بود.
پیروانی از نزدیکی و فشردگی صدر جدول لیگ ابراز خوشحالی کرد و ظهور یک لسترسیتی جدید در فوتبال ایران را مایه امیدواری و خشنودی دانست. 

بیت الله رضایی مدیرعامل سایپا در تماسی تلفنی اظهار داشت: از کادر فنی و بازیکنان تیم تشکر می کنم که امروز در شرایط سخت اهواز با موفقیت از زمین خارج شدند. در خصوص کادر فنی فصل بعد، ما از ۳ مربی داخلی برنامه خواستیم که یکی از آنها آقای حسین فرکی است.

پیروانی افزود: قطعا در پایان فصل خیلی از تیم ها سراغ بازیکنان تیم استقلال خوزستان خواهند رفت و این امر ممکن است در کار تیم خوزستانی خلل ایجاد کند.

محمد خرمگاه، مربی نفت تهران، در تماسی تلفنی گفت: امروز بازی بسیار سختی داشتیم. پس از گل نخست، فولاد فشار زیادی روی ما آورد و نهایتا به گل رسید و ما هم چند دقیقه بعد مجددا پیش افتادیم. درباره فروش باشگاه نفت، ما تصمیم گیرنده نیستم و متاسفانه مدیران باشگاه چنین تصمیمی گرفته اند اما امیدوارم به هر ترتیب تیم از تهران خارج نشود.

خلاصه بازی گسترش - پرسپولیس پخش شد.

فراز کمالوند سرمربی گسترش در تماسی تلفنی گفت: متاسفانه امروز روز خیلی خوب پرسپولیس و روز خیلی بد ما بود. من تنها به خاطر جلوگیری از تنش ها در جایگاه تیم مهمان حاضر شدم اما در کل فکر می کنم حق ما از بابت میزبانی در ورزشگاه بنیان دیزل تضییع شد.

در ادامه آنالیز آماری بازی گسترش - پرسپولیس به نمایش درآمد که حاکی از برتری سرخپوشان در تعداد شوت ها و موقعیت های خطرناک بود.

پیروانی: در ابتدا باید به آقای مظلومی به خاطر استفاده از بازیکنان جوان بسیار، تبریک بگوییم. سرعت استقلال در حمله بالاست اما در دفاع این تیم کند عمل می کند و اشتباهات فردی هم در این بازی مزید بر علت شد.

سپس خلاصه بازی پدیده - استقلال خوزستان پخش شد.

در بررسی آماری این بازی مشخص شد که شاگردان ویسی برتر از میزبان خود عمل کردند.

رضا مهاجری در تماس تلفنی: استقلال خوزستان در زمینه شرح وظایف و احساس مسئولیت تیمی نمونه است. ما در این هفته بیش از همیشه تلاش کردیم و انگیزه شکست تیم استقلال خوزستان را داشتیم اما متاسفانه با یک اشتباه بازی را واگذار کردیم.

محمد ملکی، مدیرعامل استقلال اهواز در تماسی تلفنی گفت: از تمام مردم خوزستان به خاطر حمایت های مداومشان سپاسگزارم اما ما نتوانستیم تیمی را که مدنظرمان بود جمع کنیم. واقعیت این است که توانایی ما به دلایل مختلف، کمتر از این بود که در لیگ بمانیم.

پیروانی در ادامه در خصوص شرایط پرسپولیس گفت: برانکو با هوش بالایی که دارد تیم را از شرایط نامناسب خارج کرد و با شناخت خوب بازیکنانش، پرسپولیس را به اینجای جدول رساند.

خلاصه بازی استقلال - تراکتور پخش شد.

رحمان رضایی، مربی تراکتورسازی، مهمان بعدی برنامه بود. 

رضایی در خصوص حواشی بازی گفت: ما برای خودمان بازی کردیم. نه برای پرسپولیس، و نه بر ضد استقلال. تراکتور خودش یک برند است و کیفیت بازی ما بر همگان معلوم است.

در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم ما می توانیم در جمع چهار تیم نهایی باشیم. ما به قدرت این بچه ها و کادر فنی تیم ایمان داریم.

سپس آنالیز فنی بازی استقلال - تراکتور به نمایش درآمد که حاکی از برتری سرخ های تبریز در تعداد ضربات و موقعیت های خطرناک بود.

رضایی در ادامه گفت: با هر منطقی، مدیریت باشگاه باید خواهان حفظ کادر فنی فعلی این تیم باشد چراکه تراکتور در لیگ نتایج بسیار خوبی گرفته و در آسیا هم برای اولین بار از گروه خود صعود کرده است.

سپس حواشی بازی استقلال - تراکتور پخش شد.

خلاصه ذوب آهن - سیاه جامگان پخش شد.

کارشناسی داوری با حضور هوشنگ نصیرزاده:

استقلال - تراکتور:
گل دوم تراکتور پس از تکل خطای فرزاد حاتمی به دست آمد.

پدیده - استقلال خوزستان:
بازیکن پدیده احتمالا باید اخراج می شد.

گسترش - پرسپولیس:
گل تیم گسترش به درستی آفساید اعلام شد.

ذوب آهن - سیاه جامگان:
پنالتی ذوب آهن به اشتباه اعلام شد.

کنفرانس استقلال - تراکتور:
قلعه نویی: مگر ما در جام حذفی ما نباختیم؟ کدام یک از این اتفاقات رخ داد؟ عزت وذلت دست خداست، ما امروز از شرافت فوتبال دفاع کردیم.

صالح: بازی حساس بود و ما دچار اشتباهاتی شدیم که کار دستمان داد. همه اشتباهات برای ما در این بازی جمع شد.

کنفرانس گسترش - پرسپولیس:
برانکو: خوشحالم و به بازیکنانم افتخار می کنم. برگشت به وضعیت خوب گذشته، پس از شکست مقابل نفت قابل تقدیر است. شخصیت برنده را نشان دادیم و امروز به طور مطلق استحقاق برد را داشتیم.

کمالوند: روز خوب پرسپولیس و روز بد ما روی هم منطبق شد. ما با تیم قدرتمندی بازی کردیم.

تا پایان برنامه، ۷۰ درصد بینندگان از عملکرد علی کفاشیان در راس فدراسیون رضایت نداشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار