فدراسیون فوتبال قطر اسامی سه نامزد نهایی بهترین بازیکن و بهترین مربی فصل 2016-2015 لیگ این کشور را اعلام کرد.

فهرست نهایی بهترین مربیان و بازیکنان لیگ قطر/ خبری از ایرانی ها نیست
به گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هیئت امنا فدراسیون فوتبال قطر اسامی سه نامزد نهایی  بهترین بازیکن و مربی فصل 2016- 2015  این کشور را بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته اعلام کرد که در بخش بازیکنان نام هیچ یک از لژیونرهای کشورمان  در فهرست نهایی وجود ندارد.

در این نظر سنجی که سرمربی تیم ملی قطر،سرمربی تیم های حاضر در لیگ ستارگان،خبرنگاران ،نمایندگان فدراسیون فوتبال قطر و لیگ ستارگان ،رییس و اعضای هیئت امنای فدراسیون فوتبال این کشور شرکت داشتند برترین های فصل 2016-2015 انتخاب شدند.

در فهرست نهایی بازیکنان برتر، نام عبدالرزاق حمداله مهاجم الجیش، رودریگو تاباتا از الریان و مشعل عبداله از الاهلی به چشم می خورد.

در بخش مربیان نیز در عین شگفتی یوسف آدم  سرمربی الاهلی بیشترین رای را آورد و پس از او  دنیل فوساتی سرمربی اروگوئه ای الریان، قهرمان لیگ ستارگان، و صبری لاموشی سرمربی فرانسوی الجیش قرار دارند.

علت حضور یوسف آدم در فهرست نهایی بهترین مربیان این بود که او که در میانه راه جانشین زلاتکو کرانچاردر الاهلی شد نه تنها این تیم را از سقوط به دسته پایین تر نجات داد بلکه الاهلی را که در رتبه دوازدهم جدول 14 تیمی قرار داشت در پایان فصل به رتبه ششم رساند.

چنان چه آدم بتواند جایزه بهترین مربی سال قطر را به دست آورد دومین مربی قطری خواهد بود که به این عنوان دست می یابد، پیش از این عبداله مبارک سرمربی الاهلی در سال 2011 این جایزه را کسب کرده است.

اسامی بهترین بازیکن و مربی لیگ قطر روز 21 ماه مه( روز جمعه) اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ ستارگان ، قطر ، الاهلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار