چهار سارق زباله‌های خشک در سطح شهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیر‌عامل سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان با بیان اینکه در پی بازدید و بازرسی از سطح شهر، یک مورد تخلف مبنی بر سرقت پسماندهای خشک رویت شد گفت: متخلفین که افرادی خارج از گروه ساماندهی و فاقد کارت و لباس فرم احیاگران بودند به  اخطار همکاران ما توجهی نکرده و به کار خود ادامه دادند.
حمیدرضا پیوندی اظهار داشت: طی تماس با پلیس آگاهی این افراد متوقف و بازداشت شدند و گاری آنها که محتوی زباله‌های خشک بود به پارکینگ نیروی انتظامی انتقال داده شد.
وی بیان کرد: هم‌اکنون این 4 متخلف تحویل مراجع قضایی هستندتا حکم برای آنها صادر شود و بارزسان و شرکت‌های خصوصی نیز ملزم به سرکشی و پیگیری‌های مکرر هستند تا دیگر شاهد چنین تخلفهایی نباشیم.
مدیر‌عامل سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان از شهروندان خواست تا در صورت رویت جمع‌آوران غیر قانونی زباله‌های خشک که فاقد جلیقه آبی رنگ و کارت احیاگر هستند با روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند و تبدیل مواد شهری شهرداری سمنان به شماره 33337870 تماس گرفته و مراتب را به کارشناسان اطلاع دهند.
انتهای پیام / ه

برچسب ها: دستگیر ، سارق ، چهار ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.