ارومیه؛

برگزاری مجمع عمومی انجمن صنفی مرتعداران آذربایجان غربی

مجمع عمومی انجمن صنفی مرتعداران آذربایجان غربی و انتخاب هیت مدیره و مدیرعامل جدید در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مسعود شفیعی رییس اداره مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی با اعلام این مطلب گفت:

در راستای مشارکت حداکثری در حفاظت و احیاء مراتع ملی خوشبختانه در سالهای اخیر با تشکیل انجمن صنفی مرتعداران آذربایجانغربی گامهای خوبی در احیاء و حفاظت از اراضی مرتعی با حضور و مشارکت مرتعداران انجام شده است . بدین منظور این انجمن با داشتن اعضاء هیئت مدیره و مدیرعامل همکاری بسیار خوبی را در اجرای طرحهای مرتعداری داشته که با گسترش حوزه ی کاری این انجمن ؛ امیدواریم بیش از گذشته انجمن صنفی مرتعداران موثر واقع گردد.

وی افزود:

در حال حاضر بیش از دومیلیون و ششصد هزار هکتار عرصه ی مرتعی در آذربایجانغربی وجود دارد که کار حفاظت و احیاء آن در قالب طرحهای مرتعداری با مشارکت مرتعداران و انجمن صنفی انجام میشود .

وی همچنین خاطر نشان کرد:

آموزش و ترویج نقش مهمی را در ارتقاء دانش منابع طبیعی دارد که در این راستا استان آذربایجانغربی با داشتن بیش از 100 هزار نفر مجری و بهره بردار سالانه بیش از 35 عنوان کارگاه آموزشی چهره به چهره با روستاییان برگزار می کنیم که تاثیر بسزایی در حفاظت و احیاء عرصه های مرتعی دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.