به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت باسعادت امام حسین (ع)، مسجد حسینیه اعظم زنجان میزبان خیل عاشقان اهل بیت از سراسر کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مسئول روابط عمومی مسجد حسینیه اعظم زنجان با اعلام این خبر گفت: از امشب تا روز پنج شنبه جشن شعبانیه هر شب در این مکان مذهبی برگزار خواهد شد.

. شهامی افزود: مداحی، برنامه فرهنگی و سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه از برنامه های شعبانیه حسینیه اعظم است

وی گفت: علاوه بر این حدود 40 خادم این مسجد روز ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) در بیمارستانهای شهر زنجان حضور یافته و با توزیع بسته های تبرک از بیماران عیادت خواهند کرد.

مسئول روابط عمومی مسجد حسینیه اعظم زنجان بیان کرد: مسجد حسینیه اعظم بیش از 3 هزار خادم افتخاری دارد که در طول سال به ویژه دهه اول محرم به این مکان مقدس خدمت می کنند.

شهامی اضافه کرد:پزشکان از جمله خادمان افتخاری هستند که در دارالشفای حسینیه مشغول ارائه خدمات رایگان به مراجعان هستند و در ایام محرم هم همه ساله 20 هزار نفر را در زمینه های قلب و عروق، ارولوژی، ارتوپدی، چشم پزشکی، کودکان، زنان و مامایی و دندانپزشکی ویزیت می کنند.

از آغاز سال تا کنون، بیش از 10 هزار گردشگر از این مکان مقدس بازدید کرده اند. در عید مبعث هم گروه گردشگری کشور استرالیا مهمان این مسجد بودند.

شماره پیامک 200001144 هم برای ارسال پیامک عاشقان اهل بیت در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.