رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی از راه اندازی رشته های جدید با هدف افزایش شغل در این دانشگاه خبر داد.

محمد اخباری رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی  در گفت و گو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی با ایجاد دوره های آموزش محور با تکیه بر استعداد جوانان کشور، زمینه های اشتغال و تولید را در بین جوانان افزایش می دهد و در زمینه استحکام اقتصاد کشور نقش بسزایی ایفا می کند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص آموزش مهارت های کاری در این دانشگاه گفت: 470 هزار دانشجو در یک هزار مرکز علمی کاربردی در سراسر کشور مشغول به تحصیل هستند و قرار است در مهرماه سال‌جاری بیش از یک هزار کد رشته جدید را به دانشگاه علمی کاربردی بیافزاییم.

اخباری افزود: هرقدر به تعداد کد رشته‌ها افزوده شود تخصص در دانشگاه علمی کاربردی توسعه یافته و به تناسب آن شغل‌های جدیدی در سراسر کشور ایجاد می‌شود. 

وی تاکید کرد: در حاضر با کشور عراق ، دانشگاه‌های این کشور و اقلیم کردستان تفاهم‌نامه‌های مختلفی به امضاء رسانده‌ایم و وزیر علوم اقلیم کردستان عراق در همین راستا، هفته پیش مهمان دانشگاه علمی کاربردی بود و بازدیدی از مراکز و دانشگاه‌های علمی کاربردی به عمل آورد.

اخباری یاد آور شد: آموزش مدرسان دانشگاه علمی کاربردی در جهت افزایش مهارت های تدریس دروس مهارت محور در سال تحصیلی جدید برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار