اهواز؛

ساماندهی آموزش های غیر مجاز فنی

باتعامل بخش دولتی و غیر دولتی آموزش های غیر مجاز ساماندهی می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون آموزش پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان گفت:با توجه به سیاست ها و دستور العمل های جدید سازمان آینده روشنی دربخش آموزش ویژه در بخش غیر دولتی دیده شده است.

شهرام ملایی هزاروندی بیان کرد: با تشکیل انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد این امکان بوجود آمد که موسسات کارآموزی آزاد مشکلات خود را براحتی پیگیری و تعامل بهتری به بخش دولتی داشته باشند.

 ملایی اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به دنبال این است کار هایی را که می توان به بخش غیر دولتی واگذار کرد و بخش دولت کار نظارتی را انجام دهد.

 ملایی تصریح کرد: بخش دولتی تعاملات خوبی با کانون انجمن های صنفی دارد و در صدد است این تعاملات را گسترش داده تا به نتیجه مطلوبی در بخش خصوصی دست یابد.

 وی ادامه داد: در حال آماده کردن تفاهمنامه ایی می باشیم که در آینده نزدیک جلسات شورای اداری که در مراکز برگزار می گردد نماینده انجمن هم شرکت داشته باشد و مدافع بخش غیر دولتی باشد.

ملایی بااشاره به تعامل سازنده بین بخش دولتی و غیر دولتی عنوان کرد: آموزش های غیر مجاز را با همت و همکاری هر دو طرف شناسایی و بدنبال ساماندهی آموزش های مجاز هستیم.
 وی درپایان خاطر نشان کرد:کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای خوزستان از کانون های فعال بوده و جایگاه ویژه ای در کشور دارد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.