اهواز؛

بیش از ٨٠٠ اثر در دبیرخانه جشنواره آیات

بیش از ٨٠٠ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی نقاشی و نقاشیخط «آیات» رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،گفت: اختتامیه جشنواره ملی نقاشی و نقاشیخط «آیات» همزمان با ماه مبارک رمضان در نمایشگاه قرآن برگزار می شود.

سید کریم موسوی، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در خصوص آخرین اخبار جشنواره ملی نقاشی و نقاشی خط «آیات» گفتاز میان ۸۰۰ اثر رسیده از ۲۰۰ هنرمند سراسر کشور به این جشنواره قرآنی، ۱۰۰ اثر به مرحله داوری نهایی راه پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: از میان این ۱۰۰ اثر، ۶۰ اثر نقاشی و ۴۰ اثر نقاشی خط هستند. هنرمندان ظرف دو هفته فرصت خواهند داشت که اصل اثر را به دبیرخانه جشنواره ملی آیات نقاشی و نقاشی‌خط ارسال کنند.

موسوی اعلام کرد: داوری نهایی در تاریخ ۶ و ۵ خردادماه انجام خواهد شد. مرحله نهایی و اختتامیه این جشنواره ملی در ماه مبارک رمضان و در نمایشگاه قرآن استان برگزار خواهد شد.

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: هنرمندان نامداری از سراسر کشور از استانهایی همچون مشهد، اصفهان، فارس، تهران، قم، چهارمحال و بختیاری و همدان و هرمزگان خوزستان البرز اردبیل دیگر استانهای کشورمان در این جشنواره شرکت کردند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.