نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به آیات و روایات خدمت به هم نوع را بالاترین عبادت مستحبی بیان کرد.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آیت الله محسن مجتهد شبستری در دیدار با جمعی از کارکنان و اعضا جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: جان فشانی و فداکاری برای نجات جان گرفتاران و بیچارگان والاترین نوع خدمت به هم نوع است.
وی  افرادی که در جمعیت هلال احمر فعالیت می کنند را مصادیق حقیقی افراد با ایمان ،استفامت و ایمان قوی بیان کرد که با فداکاری و ایثار خود در شرایط ناگوار و حوادث غیر مترقبه مردم را از مهلکه ها نجات می دهند.
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری افزود اعضا جمعیت هلال احمر کشورمان چون افراد با اراده،مومن،معتقدی هستند  و نیز از  آموزه های دینی بهره می گیرند؛ بسیار موفق تر از سازمان های مشابه جهانی عمل می کنند.
امام جمعه تبریز تاکید کرد: وظیفه تمامی مسلمان این است که در شرایط وقوع حادثه و مشکل به یاری هم نوعان خودشان بشتابند و به همین دلیل بر افرادی که دارای توانایی هستند لازم است  که عضو جمعیت هلال احمر شوند.
ایت الله مجتهد شبستری به  اعضا جمعیت هلال احمر استان نیز توصیه کرد: سعی کنند بیش از پیش روحیه ایمان و احساس مسئولیت خود را  تقویت کنند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه هر فردی با هر سن و تحصیلاتی می تواند عضو جمعیت هلال احمر شود ،استفاده از پتانسیل های داوطلبان را اصلی ترین محور عملکرد این سازمان عنوان کرد.
سعید کنعانی  استقرار ایستگاه ها و کاروان های سلامت رایگان ،تخفیف در ارده خدمات توانبخشی ،آغاز به کار خانه های هلال در روستاها از برنامه های ویزه  این سازمان در هفته هلال احمر عنوان کرد.
هجدهم  الی بیست و چهارم اردیبهشت ماه هفته هلال احمر نامگذاری شده است.
انتهای پیام/ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار