400 کیلومتر خطوط ریلی شمال کشور از امروز تا 22 اردیبهشت مورد بازدید گردشگران عکاس قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل راه آهن شمال با بیان اینکه گروه تور گردشی عکاسان اروپایی به منظور بازدید از راه آهن شمال کشور امروز وارد فیروزکوه شدند، گفت: هدف این تور که از امروز و از شمال کشور آغاز می شود، شناخت راه آهن ایران و عکاسی از راه آهن های تاریخی کشور است.

یوسف گران پاشا افزود: تور گردشگران برای عکاسی از محورها و جاذبه های توریستی ایران 20 اردیبهشت به مازرون قائم شهر و سپس به سمت فیروزکوه، سفید کوه ، ورسک و دوگل می روند واز شاهکارهای ریلی همچون پل ورسک و طول 400 کیلومتری محور ریلی شمال کشور بازدید و عکاسی خواهند کرد.

وی گفت: راه آهن شمال در صدد است با فراهم کردن شرایط لازم، گردشگران را در جریان تعداد ایستگاه های ریلی این منطقه، نحوه ساخت خطوط ریلی بر روی پل‌ها و داخل جنگل قرار دهد.

تور گردشگران برای عکاسی از محورها و جاذبه های توریستی ایران 20 اردیبهشت به مازرون قائم شهر و سپس به سمت فیروزکوه، سفید کوه ، ورسک و دوگل می روند واز شاهکارهای ریلی، عکاسی خواهند کرد.

عکاسان و گردشگران اروپایی ضمن بازدید از کبوتر دره و محمود آباد، 22 اردیبهشت ماه به تهران باز می گردند و از دپوی تهران بازدید و پس از آن راهی اندیمشک خواهند شد. قطار حامل گردشگران در ایستگاه شهبازان در درزین از بلاک های مختلف راه آهن لرستان و زاگرس بازدید می کند و پس از آن به سمت قم برمی گردد و با یک قطار چارتری به مقصد اصفهان جابجا می شوند.

گردشگران عکاس با قطار چارتری بازیدهای خود را از اصفهان و محورهای مختص به آن به عمل می آورند و پس از آن مسیر یزد را در پیش می گیرند.

انها ضمن بازدید از خطوط ریلی یزد تردد قطارها به یزد را عکاسی می کنند و در نهایت 28 اردیبهشت ماه در کنار بازدید از زواره و کاشان و مکان های گردشگری به تهران بر می گردند.

عکاسان در این بازدیدها، از مراحل مختلف ساخت و تردد قطارها و میزان خطوط ریلی کشور عکاسی می کنند و در جریان روند توسعه خطوط قرار می گیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، گردشگر ، خارجی ، تور ، خطوط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.