توجه به حجاب و عفاف از اهم وظایف جامعه اسلامی است

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی گفت: توجه به حجاب و عفاف و نیزتوجه به حقوق شهروندی از مهمترین وظایف جامعه اسلامی و به تبع آن از اهم وظایف نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، سید کمال الدین حسینی درهمایش دبیران حقوق شهروندی و عفاف و حجاب دستگاههای اجرایی استان افزود: عدم التزام جامعه اسلامی به هریک ازاین دو امر مهم، عوارض و خسارات زیان باری برای آحاد مردم به دنبال داردکه هیچکس ازخسارات آن در امان نخواهدبود.
دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی خراسان رضوی ادامه داد: سهل انگاری در امر عفاف و حجاب مستقیما خانواده و استحکام زندگی مشترک را به خطرمی اندازدکه نتیجه آن فروپاشی این کانون نظم اجتماعی است و آسیبهای اجتماعی بیشماری رابه جامعه تحمیل خواهدکرد.
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی افزود: مسامحه درامرحقوق شهروندی نیزباعث تضییع حق الناس می شودکه نارضایتی های اجتماعی عمدتا معلول این علت می باشد و هرچه درحقوق شهروندی پیشرفت حاصل کنیم طبعا افزایش رضایت مندی مردم و افزایش سرمایه اجتماعی را درپی خواهد داشت.
انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار