روابط عمومی ها دیپلماسی پنهان كردن خبر را كنار بگذارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیركل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در شادگان گفت:برای جلوگیری از درج اخبار كذب در فضای مجازی، روابط عمومی ها دیپلماسی پنهان كردن خبر را كنار بگذارند.

جمال درویش افزود:با توجه به گسترش فنآوری اطلاعات، پنهان كردن خبر ممكن نیست و برای جلوگیری از درج اخبار كذب در فضای مجازی، روابط عمومی ها دیپلماسی پنهان كردن خبر را كنار بگذارند.

وی  با بیان چرخه تولید اطلاعات و خبر در فضای مجازی گفت:با توجه به چرخه تولید خبر كه با دریافت اطلاعات شروع می شود و به انتشار و قضاوت خبر منتهی می شود، چنانچه منبع، خبری را پنهان كرده و اطلاعات از منابع غیر معتبر انتشار یابد، منجر به تولید اخبار كذب و قضاوت نادرست می شود.

مدیركل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان افزود:برای جلوگیری از انتشار اخبار كذب و نادرست در فضای مجازی، روابط عمومی ها اطلاعات و اخبار درست و صحیح را در اختیار رسانه ها قراردهند.

درویش با تشریح نقش روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی، گفت:روابط عمومی ها برای نصب بنر تبلیغاتی در چارت سازمانی دستگاه های اجرایی ایجاد نشده اند و رسالت آنها انتشار اخبار و عملكرد آن سازمان به رسانه ها و مردم است.

وی  با تاكید بر لزوم اعتقاد به دانایی مردم در عصر ارتباطات، افزود:اگر عملكرد مثبت و نقص های دستگاه های اجرایی از سوی روابط عمومی ها منتشر شود، مردم بهتر آن دستگاه اجرایی را قضاوت می كنند.

شهرستان شادگان با داشتن بندری تجاری و تالاب بین المللی، نقطه هدف برنامه های استانداری در افق برنامه ریزی استانداری خوزستان است.

مدتی است انتشار اخبار كذب در فضای مجازی در شهرستان شادگان افزایش یافته است و باعث تشویش اذهان عمومی و نگرانی هایی به وجود آورده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.