مسئول هماهنگی مدارس علوم و معارف اسلام صدرا تبلیغات اسلامی خوزستان از تحصیل بیش از ۱۴ درصد دانش آموزان علوم و معارف کشور در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا شیشه بر بیان کرد: اولین مدرسه علوم و معارف کشور سال ۸۰ در استان خوزستان ساخته شده است.

وی افزود: اولین مدرسه در استان ۳۰ دانش آموز پسر داشت و در حال حاضر در سطح خوزستان ۱۴ دبیرستان علوم و معارف وجود دارد، ولی با توجه به دوره اول دبیرستان می توان گفت ۱۷ دبیرستان در سطح استان داریم.

شیشه بر اظهار داشت: در کل کشور ۱۲۰ دبیرستان پسرانه و دخترانه وجود دارد و استان خوزستان با توجه به ۱۷دبیرستان نیز ۱۴.۵ درصد دانش آموزان را در حوزه علوم و معارف به خود اختصاص داده است.

مسئول هماهنگی مدارس علوم و معارف اسلام صدرا تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه ارتباط، تعامل و همکاری خوبی بین آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات وجود دارد، اذعان کرد: این ارتباط به این معنا نیست که هیچ مشکلی نداریم و به نقطه مطلوب رسیده ایم بلکه در حال حاضر مشکل نیروی خود را مدنظر داریم.

وی گفت: با این ارتباطات خوب بسیاری از این مسائل قابل حل است به طوری که درسال گذشته با همکاری بخشی از آن ها را حل کردیم.

رضا شیشه بر با اشاره به اینکه در این مراسم از ۱۴ نفر تجلیل می شود، خاطرنشان کرد: در شوشتر مشکل فضای آموزشی داریم و در دزفول نیز مدرسه علوم ومعارف در حاشیه شهر قرار دارد که انشاالله به همکاری بیش تر برای رفع این مشکلات نیاز داریم.

شیشه بر یکی از شرایط ورود به این مدارس را گزینش از طریق آزمون در دوره متوسطه عنوان کرد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.